Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou júlového Hodnotenia sa stala agentúra Free Andy.
Backstage z Hodnotenia júlových prác priblížili Eva Tiko Rajčáková a Michal Mazán.
Kategória: Film – televízna reklama
Stál, stál
Zákazníci Telekomu získali benefit neobmedzeného dátovania počas leta a značka sa ho rozhodla odkomunikovať letnou kampaňou o turistike na Slovensku. V televíznom spote ukázala davy pred najpopulárnejšími prírodnými atrakciami a motivovala zákazníkov k tomu, aby vďaka nekonečným dátam objavili nové miesta na Slovensku.
Klient: Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler, Katarína Sopková, Veronika Holaňová
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová
Account manager: Zuzana Havranová, Nikola Weng
Kategória: Film – online film a video
Fandi ako Klasik
Zadaním pre agentúru bolo zviditeľniť značku Klasik St. Nicolaus počas trvania MS v hokeji 2021. Agentúra stavila na insight, že s príchodom športovej súťaže sa z časti populácie stávajú tréneri a odborníci na ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.