Poznáme kompletné shortlisty súťaže Zlatý klinec 2023
StoryEditor

Shortlisty na Zlatý klinec sú kompletné. Už dnes sa dozvieme, kto získa ceny za najkreatívnejšiu reklamu

14.09.2023, 07:20
Autor:
redred

Po single channel porote už rozhodla o užšom výbere aj porota v multi channel kategóriách. 

G DIGITAL

G1 ­ Social Media 

  • HARMMASAN | SHP Harmanec
  • DAROVANIE MÁME V KRVI | Slovak Telekom
  • SHEESH BENGER | SLOVNAFT, a.s.
  • DETI V NÚDZI MUSÍ BYŤ VIDIEŤ | Úsmev ako dar
  • NÁVOD NA POUŽITIE SVOJHO TELA | DNA ERA
  • EMOTES WORKOUT | Dr.Max

G2 - Mobile & Apps

  • SEIZMICKÁ NOTIFIKÁCIA | MAGNA v spolupráci s denníkom SME
  • G3 ­ Influencer marketing
  • HARMMASAN | SHP Harmanec
  • INFLUENTCERI | Slovak Telekom
  • NÁVOD NA POUŽITIE SVOJHO TELA | DNA ERA
  • LIDL CENTOVA DIÉTA | LIDL Slovenská republika

G4 - Other digital solutions (banners and other rich media, screensavers, widgets, tickers, organisers, calendars, diaries, counters, calculators, etc.)

  • PREDSAVZATIA.SHOP | Shoptet
  • CREATIVE FAST AID | Selfpromo

H MEDIA 

H1 ­ Klasické médiá – TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia(výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)

  • NAŠI CHLAPCI | Post Bellum - Príbehy 20. storočia
  • KRÁČAJÚCI CITYLIGHT | JTRE

H2 ­ New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)

  • VALENTÍNKY SKLERÓZY MULTIPLEX | Združenie sclerosis multiplex Nádej
  • SEIZMICKÁ NOTIFIKÁCIA | MAGNA v spolupráci s denníkom SME
  • MIESTENKY PRE ZÁŽITKY | Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
  • HOKEJOVÁ MRKVA | Kaufland Slovensko
  • ČAKANIE NA LINKE | Východoslovenská energetika
  • H3 ­ Sponzoring a špeciálne eventy
  • HOKEJOVÁ MRKVA | Kaufland Slovensko

H4 ­ Branded content

  • NOVÉ BÝVANIE PRE DETI S RAKOVINOU | Deťom s rakovinou n.o.
  • KNIHA MOJI MILÍ SLOVÁCI | Slovenská sporiteľňa

I – PROMO & ACTIVATION

I2 – B2C (...to customers) event, externé podujatia (Live marketing, eventy a podujatia prihlásené v tejto kategórii sú riadené udalosti určené pre priame oslovenie cieľovej skupiny koncových zákazníkov – užívateľov produktov a služieb zadávateľom. Pr

  • LESNÝ BARBERSHOP | Harold’s Barber & Tattoo

I4 – Promotion (Akcie na podporu predaja a loyality zákazníkov, in-store aktivity, špeciálne ponuky, ochutnávky, súťaže a pod.)

  • NOVÁ VÝBAVA AROGANCE | ČSOB Poisťovňa
  • MIESTENKY PRE ZÁŽITKY | Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.

I5 – Direct marketing (Aktivity cielené priamo na spotrebiteľa.)

  • MEDOMNÍKY | Arvin and Benet
  • MAX ARMOUR | Dr.Max
  • HOKEJOVÁ MRKVA | Kaufland Slovensko

I6 – Response & Real time activities (Offline a online aktivity zamerané na okamžitú reakciu zákazníka.)

  • HARMMASAN | SHP Harmanec
  • FESTIVALOVÁ ČELENKA | Orange Slovensko

J – KREATIVITA  V  PR KAMPANI

J1 ­    Corporate Communications (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)

  • HLAS NASTENKY: NEVERTE RUSKÝM ROZPRÁVKAM | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
  • LÁSKYPLNÝ PIATOČEK | Kofola Československo

J2 ­    Business to Business PR a Business to Consumer PR (PR projekty pri komunikácii firmy s obchodnými partnermi. Podpora značky, launch nových produktov a služieb, podpora existujúcich produktov, zákazníckych služieb.PR projekty pre podporu produktový

  • PREŽILI? | MAGNA – Zdravotnícka humanitárna organizácia
  • NEMLČAŤ JE ZLATO | Úrad na ochranu oznamovateľov
  • MOJI MILÍ SLOVÁCI | Slovenská sporiteľňa

J3 - Community Relations a Internal Communication (Projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a ostatnými stakeholdermi. Ide napríklad o projekty z oblasti Corporate Social Responsibility, sponzorstva, firemnej filantropie, podpora

  • LIDL CENTOVA DIÉTA | LIDL Slovenská republika

J4 - Community building/management

  • UMENIE NA MIESTE X | Košice Región Turizmus
  • NÁVRAT HC DUKLA SENICA NA HOKEJOVÚ MAPU | HC Dukla Senica

K KAMPAŇ

K1 – Integrovaná kampaň

  • ĎAKUJEME, ŽE STE | Petit Press, a.s. - SME
  • NEMLČAŤ JE ZLATO | Úrad na ochranu oznamovateľov
  • RADOSŤ VÍŤAZÍ | TIPOS
  • #REŠPEKT | Slovak Telekom
  • NESPOKOJNÍ ZAMESTNANCI KAUFLANDU | Kaufland Slovensko
  • LÁSKYPLNÝ PIATOČEK | Kofola Československo
  • MOJI MILÍ SLOVÁCI | Slovenská sporiteľňa

K2 – Digitálna kampaň

  • NOVÁ VÝBAVA AROGANCE | ČSOB Poisťovňa
  • SHEESH BENGER | SLOVNAFT, a.s.
  • NÁVOD NA POUŽITIE SVOJHO TELA | DNA ERA
  • HOKEJOVÁ MRKVA | Kaufland Slovensko
  • E-SPORT JE ŠPORT! | Dr.Max

L -UDRŽATEĽNÝ ROZVOJ

L1 - Planéta

  • NAJDOKONALEJŠIA INTELIGENCIA | WWF Slovensko
  • UMENIE NA MIESTE X | Košice Región Turizmus

L2 - Ľudia

  • NAŠI CHLAPCI | Post Bellum - Príbehy 20. storočia
  • NIE SÚ AKO MY  | Kia/Special Olympics Slovakia
  • ZUZANA SMATANOVÁ: POČÚVAJME SA | Liga za duševné zdravie SR
  • RADOSŤ VÍŤAZÍ | TIPOS
  • QR KNIŽNICA | Slovak Telekom
  • #REŠPEKT | Slovak Telekom
  • ZASTAVME NENÁVISŤ | GLOBSEC
  • HLAS NASTENKY: NEVERTE RUSKÝM ROZPRÁVKAM | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
  • LIDL CENTOVA DIÉTA | LIDL Slovenská republika

L3 - Ekonomika

  • ĽUDIA, KTORÝCH ŽIVOT NEŠETRÍ, UŽ NEMAJÚ Z ČOHO ŠETRIŤ | OZ Vagus
  • NEMLČAŤ JE ZLATO | Úrad na ochranu oznamovateľov

 

Prvú časť shortlistovaných prác nádete v tomto článku: Zlatý klinec má prvé shortlisty!

Príďte si pozrieť prezentácie prác, ktoré zabojujú o Klince v kategórii kráľovskej Kampaň. Už vo štvrtok od 8.30 v The Spot, Bottova 2/A. Vstup je zadarmo.

Neodmysliteľnou súčasťou úspešného príbehu Zlatého klinca sú partneri. Tento rok sa rozhodli podporiť tvorivosť v reklamnom priemysle a ako partneri kategórii aj na pódium vystúpia:

Shutterstock - partner kategórie VIZUÁL

Ticketportal - partner kategórie OOH

Tatra banka - partner kategórie CRAFT

ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN

SPP - partner kategórie AUDIOREKLAMA

Eallin Nomad - partner kategórie FILM

Kooperativa - partner kategórie DIGITAL

TV JOJ - partner kategórie MEDIA

Fresh Corner - partner kategórie PROMO & ACTIVATION

Slovenská sporiteľňa - partner kategórie KREATIVITA V PR

Kontentino - partner kategórie KAMPAŇ

 

Súťaž Zlatý klinec je súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.

 

01 - Modified: 2023-09-12 07:26:22 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec mení miesto konania eventu 02 - Modified: 2023-09-07 07:31:08 - Feat.: 0 - Title: Ak dokážeme na Zlatom klinci zahodiť egá a ukázať na tie najlepšie práce, bude to dobre strávený čas 03 - Modified: 2023-09-12 13:10:08 - Feat.: 0 - Title: Vyzdvihnime odvahu aj veľkých klientov, ktorí sa neboja robiť reklamu originálne a inteligentne
01 - Modified: 2023-10-02 11:29:41 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2023: Pozrite si kompletný rebríček Agentúry večera 02 - Modified: 2023-09-25 07:35:26 - Feat.: - Title: Najväčším trendom je idea. Buď ju máte, alebo nemáte nič 03 - Modified: 2023-09-24 13:50:10 - Feat.: - Title: Niekto je po Zlatom klinci spokojný, iný smutný. Ale naozaj sme ocenili všetky práce, ktoré si to zaslúžili 04 - Modified: 2023-09-22 11:50:07 - Feat.: - Title: Leopard Production: Zlatý klinec bol pre nás výnimočný event 05 - Modified: 2023-09-21 11:58:36 - Feat.: - Title: Zlatý klinec je lokálna oslava odvahy, rozmýšľania a kvality. Teší ma úprimná snaha poroty otvorene zdieľať názory
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. júl 2024 01:15