Firmy a inštitúcie, ktoré podľa KPMG najlepšie zvládajú dobrú zákazknícku skúsenosť.
StoryEditor

Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie

31.05.2023, 13:44
Autor:
redred

 

  • Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
  • Na zákaznícku skúsenosť v slovenskej realite sa v desiatich biznis sektoroch pozrel prieskum KPMG.
  • Kto najviac oslovuje zákazníkov v zábave, finančných službách, potravinových reťazcoch, logistike a ďalších sektoroch? 

Prvý rebríček o najobľúbenejších značkách za rok 2022 sme vám v Stratégiách priniesli už pred pár týždňami. Teraz sme sa spolu s expertmi KPMG pozreli na jednotlivé sektory. 

Zábava a voľný čas

1. Spotify
2. Netlix
3. HBO Max

Výsledky sektora Zábavy a voľného času zahŕňajú streamovacie služby Spotify a Netflix, ktoré sa prepracovali z druhej desiatky do TOP 10 celkového poradia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-22 06:48:00 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 04 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 05 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 20:52