StoryEditor

Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie?

03.03.2023, 09:24
  • Životný cyklus sociálnych sietí má isté zákonitosti a po raste často môže nasledovať pád.
  • Zatieňuje žiara reflektorov nových sociálnych platforiem Facebook natoľko, že by marketéri obmedzili investíciu do jeho reklamy?
  • Pozreli sme sa s digitálnymi agentúrami na to, prečo sa nad Facebookom vznášajú mračná, aké príležitosti sieť stále prináša, ale aj od akých aktivít už treba upúšťať.
  • O svoje skúsenosti sa s nami podelili CEO Nakaza Lukáš Gába, social media leade TRIAD Barbora Jozefíková, senior performance and programmatic specialist ZenithMedia Michal Behúnek a social media specialist Promiseo Róbert Potoma. 

 

Gigantická sociálna sieť vo februári tohto roka oslávila svoje 19. narodeniny. Podľa štatistík spoločnosti Meta z roku 2022 ju mesačne navštívi 2,94 miliardy ľudí a počet aktívnych používateľov vzrastá. Pôvodne zamýšľaný študentský projekt tak naďalej drží v rukách titul najväčšej sociálnej siete a hneď po Googli a YouTube aj status tretej najnavštevovanejšej stránky sveta. To sú fakty. Tak prečo sa začalo hovoriť o úpadku Facebooku? Minulý rok otriasol v základoch viacerými spoločnosťami. Jednoduché to nemala ani Meta, ktorá v roku 2022 musela prepustiť okolo 11-tisíc zamestnancov. Zisk Facebooku kontinuálne klesá a podľa Barbory Jozefíkovej, Social media Leader v agentúre TRIAD, sú práve toto čísla, ktoré marketéri pozorujú a môžu mať dosah na zmenu ich vnímania. Pravda je, že ak štatistiky postavíme do radu vedľa TikToku, ktorý kvartálne zdvojnásobuje svoje príjmy, úpadok je evidentný.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-02-24 08:37:12 - Feat.: 0 - Title: YouTube má nového riaditeľa, Twitter povolí reklamy na marihuanu a Meta reklamu aj do skupinových chatov 02 - Modified: 2023-02-17 15:22:37 - Feat.: 0 - Title: TikTok plánuje v Európe vybudovať dve dátové centrá. Používatelia majú obavy 03 - Modified: 2023-02-15 16:36:14 - Feat.: 0 - Title: Známa česko-slovenská značka o svojich problémoch: Museli sme si priznať, že doterajšia stratégia nefunguje. Ale zvládli sme to a už zase rastieme 04 - Modified: 2023-02-13 15:15:59 - Feat.: 0 - Title: Týždeň na sociálnych sieťach: Nové sankcie TikToku, filtre na YouTube a úspech Meta 05 - Modified: 2023-02-09 13:19:26 - Feat.: 0 - Title: Dáta dávajú komunikácii väčšiu vierohodnosť 06 - Modified: 2023-03-01 14:17:46 - Feat.: 0 - Title: Lukáš Bednár končí na pozícii Head of Online Advertising vo vydavateľstve News and Media Holding 07 - Modified: 2023-01-27 08:13:40 - Feat.: 0 - Title: Ako uspieť na LinkedIn: Postujte aspoň raz za týždeň, nezabudnite na hashtagy a aj tu vyhráva video 08 - Modified: 2023-01-26 14:31:37 - Feat.: 0 - Title: Nefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti
01 - Modified: 2024-09-27 07:14:53 - Feat.: - Title: Promiseo oslavuje 15 rokov kreativity a partnerstiev 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-09 12:16:56 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:33