Netradičné reklamné formáty koláž
StoryEditorNefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti
- Zabudnite teraz na chvíľku na tradičnú online či televíznu reklamu, vizuály alebo influencer marketing (áno, aj toto už radíme medzi povinnú jazdu) a pozrime sa na niečo menej opozerané a opočúvané.
- Čoraz viac marketérov a agentúr totiž siaha po reklame na sieťach ako LinkedIn, Spotify, Waze či na gamingových platformách.
- Ako to robia v Digiline? Performics, Basta Digital a Free Andy?
- A aké výsledky prinášajú tieto netradičné formáty značkám?
- Využite výhodné predplatné nové balíka Stratégií.
Vo výkonnostnej agentúre Basta Digital majú najviac skúseností a aj najlepšie výsledky dosahujú s Lead Ads, a to konkrétne na Facebooku/Mete a LinkedIne. Senior konzultant Ján Laurenčík potvrdil, že naposledy ich vo veľkom využili v B2B kampani pre OMV, s ktorou získali aj shortlist na EFFIE.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 97% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-26 08:52:15 - Feat.: 0 - Title: Marketing je ako urinácia v neznámom prostredí po tme
02 - Modified: 2023-01-25 15:44:03 - Feat.: 0 - Title: Berte si príklad od skúsených stratégov, takto si upracete svoje sociálne siete
01 - Modified: 2024-08-12 07:30:17 - Feat.: - Title: Známe české pivo sa spojilo so slovenskými vysokoškolákmi z VŠMU
02 - Modified: 2023-12-19 09:30:06 - Feat.: - Title: Novú kampaň ESETu sledujú kanadskí diváci v prime time
03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať
04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
05 - Modified: 2023-11-22 13:06:29 - Feat.: - Title: Tony Paluš: Splnil som si tínedžerský cieľ a za krátku dobu som nabral veľa skúseností z digitálneho marketingu