StoryEditor

Marketing je ako urinácia v neznámom prostredí po tme

26.01.2023, 09:52
Autor:
redred
  • A stratégia, jediný spôsob, ako oba fenomény zvládnuť. Píše Strategy Planner Elite/Monday Lovers Šimon Gál.
  • Prečo pripomína moderný marketing cikanie v lese? 
  • Ak neprispôsobíte vašu pozíciu konkurencii, terénu alebo smeru vetra, je veľká pravdepodobnosť, že neuspejete.

 

Predstavte si ako neskoro večer opekáte s priateľmi v lese a po dvoch litroch vášho obľúbeného nápoja vás prepadne potreba uvoľniť nutkanie. Vydáte sa hľadať miesto potreby po tme v neznámom teréne. Keďže je ale tmavá noc a vy ste na danom mieste prvýkrát, ostáva vám len možnosť pokúsiť sa dať to naslepo. Pritom nevidíte, či je pred vami (alebo pod vami) povrch, ktorý by mohol kvapôčky odraziť. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:33