Je to už rok, čo ste spustili novú športovú televíznu stanicu JOJ Šport. Naplnila vaše očakávania?
Od začiatku vysielania JOJ Športu sme mali na zreteli našu víziu a koncept, ktoré sme dokázali v priebehu uplynulého roka systematicky rozvíjať. Vedeli sme a vieme, že pripravujeme dlhodobo udržateľný športový koncept, ktorý bude mať pod plnou kontrolou produkciu športových programov, licencie, vzťahy so športovými zväzmi a hlavne, bude sa focusovať na prezentáciu slovenských športovcov v domácich a zahraničných ligách. Okrem živých športových prenosov vysielame aj publicistické relácie, v ktorých vytvárame priestor športovcom, ligám, športovým talentom a aj menšinovému športu. Dnes máme vo vysielaní všetky produkty, ktoré sme si určili ako základné atribúty vysielania, intenzívne sa venujeme podpore talentov a v týchto dňoch koncipujeme predikt vysielania na roky 2026 – 2030. Z tohto hľadiska môžem povedať, že sme do bodky naplnili náš plán na prvý rok. Naše očakávania a ich naplnenie sa odrážajú v diváckej spokojnosti a v našom prípade aj v spokojnosti licenzorov a športových zväzov, ktorých športy prezentujeme a vysielame. Spätná väzba od nich je veľmi pozitívna.
Na začiatku ste od divákov čelili kritike pre nižšie pokrytie. Niektorí operátori nemali JOJ Šport v ponuke. Aká je situácia dnes?
JOJ Šport je dnes dostupný takmer pre 90 percent divákov na Slovensku, sme v distribúcii všetkých veľkých operátorov. Na úvod sme síce chýbali v ponuke jedného veľkého operátora, no situácia sa vyriešila v prvom kvartáli tohto roka a odvtedy si JOJ Šport môže pozrieť drvivá väčšina slovenských divákov.
Ktorý program bol najsledovanejším?
Divácky najžiadanejšie sú jednoznačne preteky Petry Vlhovej a bratov Žampovcov,
Zostáva vám 82% na dočítanie.