Ako by ste zhodnotili aktuálny rok, ktorý je váš jubilejný?
Oslávili sme výročných 20 rokov vysielania a priviedli sme na svet ďalšiu, už trinástu vlastnú televíziu –spravodajskú JOJ 24, ktorá sa okamžite etablovala na trhu, v hlavnom vysielacom čase pravidelne poráža svoju priamu konkurenciu. V portfóliu dnes máme 14 TV staníc a v rámci siete Valetin obsluhujeme viac ako 50 online portálov. Keď k tomu pridáme streamovaciu platformu JOJ Play, právom hovoríme o najväčšej a najširšej mediálnej skupine na Slovensku. A pri týchto číslach do budúcnosti určite nekončíme.
Vo vašej novej obchodnej politike na budúci rok ste zvýšili cenu za reklamu. O koľko a ktorých sektorov sa to dotklo?
Cena nášho produktu rastie o 28,5 percenta. Týka sa to hlavne televíznej ceny, keďže 95 percent príjmov máme z televíznej reklamy, online videoreklama u nás medziročne rastie o desať percent.
Ktoré faktory okrem inflácie spôsobili to, že ste cenu zvyšovali?
Ovplyvňuje nás hlavne rast našich výrobných nákladov. Sme firma ako akákoľvek iná výrobná spoločnosť – vyrábame produkty, ktoré síce nie sú hmotné, ale náklady máme rovnaké ako všetci klienti. Už v tomto roku nám narástli dvojciferne, čím kopírujeme trh. Okrem toho, tr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.