Po pätnástich rokoch v bankovníctve a desiatich rokoch v jednej banke ste sa rozhodli prijať ponuku v poisťovacej spoločnosti. Prečo?
To, čo ma najviac motivovalo, bolo, že ide pre mňa o nové odvetvie, ktoré je viac zamerané na digitálnu oblasť. Neočakávam, že tu budeme robiť televízne kampane ako na bežiacom páse, ako to bolo napríklad v mojom predchádzajúcom zamestnaní. To, čo ma lákalo, bol focus na digitál a digitálny predaj. Z tohto pohľadu je to pre mňa zároveň nové, takže sa sám obohatím o nové skúsenosti.
Hovoríte, že prostredie poisťovníctva je nová oblasť, v ktorej sa musíte zorientovať. Niekto by to mohol považovať za počiatočnú nevýhodu.
Poisťovníctvo ako segment je pre mňa síce nový, na druhej strane marketing sa robí v akejkoľvek oblasti. Aby som ho mohol robiť dobre, musím poznať trhové prostredie, konkurenciu, produkty, zákazníkov.
Predpokladám však, že máte stratégiu, čo sa týka značky.
Iste, keď som sem prišiel, prekvapilo ma, aký silný brand na Slovensku Allianz je. A práve na silnej značke chceme a budeme stavať.
Zostáva vám 91% na dočítanie.