Univerzálna poisťovňa predstavila nového šéfa marketingu. Odchádzajúceho Juraja Šnirca na pozícii nahradí Peter Stopiak, ktorý sa bude sústrediť najmä na digitálne marketingové aktivity spoločnosti.
Peter Stopiak je skúseným marketérom, v oblasti komunikácie sa pohybuje viac ako 20 rokov. Naposledy, viac ako sedem rokov pôsobil vo VÚB Banke ako Head of Marketing Communication & Online.
Predtým pôsobil v Slovenskej sporiteľni, v O2 a v Sberbank Slovensko. Vyštudoval obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
„Teší ma, že môžem posilniť tím silnej značky akou je Allianz. Chcem nadviazať na naštartovaný proces digitalizácie a s tým súvisiace výraznejšie presmerovanie komunikácie poisťovne na digitálne kanály. Aktuálne finalizujeme spustenie novej globálnej brand komunikačnej platformy. V neposlednom rade sú tu aktivity v rámci spolupráce s Olympijským zväzom, nadácia a zelené témy, ktoré chcem ďalej rozvíjať,“ dodáva Peter Stopiak.