StoryEditorLidl má nový komunikačný kanál. Letáky vkladá do denníka
Obchodný reťazec sa rozhodol vkladať akciové letáky do najčítanejšieho denníka vždy v piatok.
Leták s akciovou ponukou platnou od najbližšieho pondelka Lidl odteraz vkladá vždy v piatok do denníka Nový Čas. Prečo sa rozhodol pre tento krok približuje Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie spoločnosti Lidl SR: „Máme záujem, aby naši zákazníci mali prehľad o našich akčných ponukách, preto sme sa rozhodli pre nový komunikačný kanál – vkladanie letáku do najsilnejšieho printového média na Slovensku.“ Aké konkrétne ciele a očakávania spája s týmto krokom bližšie nekonkretizoval.
Vydavateľom denníka Nový Čas je spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia. Vychádza v náklade 90-tisíc kusov (priemerný denný predaj za rok 2016 = 90 200 ks).
Nový Čas je najčítanejším denníkom na Slovensku. Ako vyplýva z prieskumu MML od spoločnosti Median SK, čítanosť Nového Času sa pohybuje na úrovni 14 % populácie vo veku 14 - 79 rokov (3. a 4. kvartál 2016).
01 - Modified: 2017-03-01 15:07:24 - Feat.: 0 - Title: Lidl v reklame vymenil známu tvár
02 - Modified: 2017-02-24 13:46:14 - Feat.: 0 - Title: Lidl otvoril najmodernejšiu predajňu na Slovensku. Ponúka aj nabíjačky na e-bicykle
01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast
02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená
03 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli
04 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru
05 - Modified: 2020-11-07 12:34:13 - Feat.: - Title: Kúpili ste biele, bude z toho červené. Lidl podporil budúcich vinárov