Nová pekáreň, kompletne vymenené regále, ale aj nové chladiace pulty. To čaká zákazníkov podľa slov Martina Gärtnera, hovorcu spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. v redizajnovaných predajniach: „Najdôležitejším pilierom našej filozofie je pestrosť i čerstvosť ponúkaného sortimentu – od ovocia a zeleniny, cez pekárenské výrobky, až po mäsové špeciality. Záleží nám na spokojnosti zákazníkov, a preto naše úsilie smeruje k tomu, aby mali pri nakupovaní lepší prehľad a väčší komfort,“ uviedol Gärtner.
Novinkou nového konceptu predajní Kaufland je spomínaná pekáreň, ktorá ponúka aj originálne pekárenské výrobky vlastnej produkcie. Ťažiskovým tovarom je, podľa informácií reťazca, oddelenie ovocia a zeleniny, ktoré je denne zásobované čerstvým tovarom. Zákazníci nájdu na nových prehľadnejších regáloch stály aj sezónny tovar - od tradičnej domácej zeleniny, cez špeciálne a v súčasnosti veľmi obľúbené balené šalátové zeleniny, až po exotické ovocie. Zákazníkom sú k dispozícii aj nové chladiace a obslužné pulty.
Cieľom zmien predajní je zvýšenie komfortu a kultúry predaja, ku ktorému patrí napr. zníženie maximálnej výšky regálov, zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ako aj zvýšenie voľnosti pohybu pre zákazníkov.
Modernizácia obchodov je súčasťou expanzných plánov obchodného reťazca. „Naše predajne modernizujeme priebežne, snažíme sa tak prispôsobiť najnovším trendom. V záujme našej spoločnosti je naďalej expandovať v rámci SR, detaily však nezverejňujeme. Momentálne máme na Slovensku 62 obchodných domov Kaufland,“ dodáva Gärtner. Ako prvá bola modernizovaná predajňa Kaufland v Dunajskej Strede.