Orange pokračuje v komunikačnom koncepte „Nájdi sa“. Tentoraz hlavná hrdinka oživí v mysli sen svojho dedka, po ktorom objaví zaprášený akordeón. Hoci na hudobný nástroj zanevrela, ešte stále s ním môže zožať úspech, i keď je pred ňou dlhá cesta.
Zákazníkov Orangeu však po novom čakajú v programe výhod Orange Svojim odmeny už teraz. Operátor navyše zareagoval na požiadavky zákazníkov, aby sa sprehľadnili ponuky benefitov. Majitelia paušálov Go nájdu všetky aktuálne výhody a zľavy na jednom mieste, a to usporiadané, vysvetlené a ľahko dostupné priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange.
Orange pri tejto novinke vychádzal zo skutočnosti, že zákazníci benefity často nevyužívajú iba z dôvodu, že o nich nevedia alebo sa v nich jednoducho nedokážu zorientovať. Všetky výhody a benefity pre zákazníkov sú v rámci Zákazníckej zóny Môj Orange po novom rozdelené do troch prehľadných kategórií - Oslavy, Misie a Prekvapenia. Pri každom benefite, ktorý si Orange pre svojho zákazníka pripravil, budú presne špecifikované podmienky na jeho získanie.
„Nový prístup je pre nás dôležitý nielen z pohľadu zlepšovania celkovej zákazníckej skúsenosti, ale zároveň podporuje našu dlhodobú stratégiu v oblasti konvergentných služieb, digitalizácie a spoločenskej zodpovednosti, ako aj jednoduchosť a transparentnosť, čo sú hodnoty, na ktorých nám záleží,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ B2C marketingu a značky spoločnosti Orange Slovensko.
Vizitka kampane
Klient: Orange Slovensko - Jana Danihelová, Katarína Müsslerová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Strategický riaditeľ: Peter Šurin
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Bianka Dingová, Šimon Gál
Account: Eva Pevná
Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava
Produkcia televízneho spotu: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Martin Marček
Názov použitej pesničky: komponovaná FATMUSI