Orange
StoryEditor

Orange predstavil nový spot. Pokračuje vo vylepšovaní svojho programu výhod

31.08.2021, 16:12
Autor:
REDRED
Kreatívu zastrešila agentúra Elite Monday Lovers a produkciu Protos Productions.

Orange pokračuje v komunikačnom koncepte „Nájdi sa“. Tentoraz hlavná hrdinka oživí v mysli sen svojho dedka, po ktorom objaví zaprášený akordeón. Hoci na hudobný nástroj zanevrela, ešte stále s ním môže zožať úspech, i keď je pred ňou dlhá cesta. 

Zákazníkov Orangeu však po novom čakajú v programe výhod Orange Svojim odmeny už teraz. Operátor navyše zareagoval na požiadavky zákazníkov, aby sa sprehľadnili ponuky benefitov. Majitelia paušálov Go nájdu všetky aktuálne výhody a zľavy na jednom mieste, a to usporiadané, vysvetlené a ľahko dostupné priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange.

Orange pri tejto novinke vychádzal zo skutočnosti, že zákazníci benefity často nevyužívajú iba z dôvodu, že o nich nevedia alebo sa v nich jednoducho nedokážu zorientovať. Všetky výhody a benefity pre zákazníkov sú v rámci Zákazníckej zóny Môj Orange po novom rozdelené do troch prehľadných kategórií - Oslavy, Misie a Prekvapenia. Pri každom benefite, ktorý si Orange pre svojho zákazníka pripravil, budú presne špecifikované podmienky na jeho získanie.

„Nový prístup je pre nás dôležitý nielen z pohľadu zlepšovania celkovej zákazníckej skúsenosti, ale zároveň podporuje našu dlhodobú stratégiu v oblasti konvergentných služieb, digitalizácie a spoločenskej zodpovednosti, ako aj jednoduchosť a transparentnosť, čo sú hodnoty, na ktorých nám záleží,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ B2C marketingu a značky spoločnosti Orange Slovensko.

Vizitka kampane

Klient: Orange Slovensko - Jana Danihelová, Katarína Müsslerová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Strategický riaditeľ: Peter Šurin
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Bianka Dingová, Šimon Gál
Account: Eva Pevná
Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava
Produkcia televízneho spotu: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Martin Marček
Názov použitej pesničky: komponovaná FATMUSI

01 - Modified: 2020-11-09 12:52:45 - Feat.: 0 - Title: Elite / Monday Lovers. Spoznajte novú kreatívnu agentúru operátora Orange 02 - Modified: 2021-08-19 12:31:02 - Feat.: 0 - Title: Orange pokračuje v kampani Nájdi sa. V hlavnej úlohe sa predstavia Evelyn a Števo Martinovič 03 - Modified: 2021-05-12 14:53:00 - Feat.: 0 - Title: K sieťam 5G sa pripoja už aj používatelia Orange. Zatiaľ v obmedzených lokalitách 04 - Modified: 2021-04-15 11:56:22 - Feat.: 0 - Title: Orange ide po rokoch do televízie s kampaňou pre podnikateľov
01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 05 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:01