Z pivnice rodinného domu až do 28 krajín Európy – to je v skratke príbeh značky LUNTER, ktorá ponúka všetkým LUNTER fanúšikom chutné a zdravé výrobky, ktorých chuť rezonuje u niekoľkých miliónov spotrebiteľov po celej Európe.
Tento rok sa preto spoločnosť rozhodla osláviť 30. výročie svojho vzniku väčšou kampaňou pre tri najdôležitejšie trhy s najvyššou distribúciou produktov LUNTER – Slovensko, Českú republiku a Poľsko.
„Hlavným cieľom kampane je priblížiť značku LUNTER, jej poslanie, ako aj predstaviť LUNTER TOFU, výrobky z nášho TOFU širokému publiku. Vybudovať tak nielen znalosť značky, ale aj jasný a konzistentný pozicioning. Taktiež informovať o čistom zložení bez konzervačných látok, práškových proteínov či iných látok, ktoré do zloženia nepatria,“ hovorí Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka pre Európu a dodáva: „Kampaňou chceme osloviť ako súčasných zákazníkov, pre ktorých sa už zo značky stal „lovebrand“, tak aj nových spotrebiteľov, ktorí si vedia jedlo vychutnať a hľadajú nové inšpirácie.“
Nová kampaň z dielne agentúry MAYER/McCANN-ERICKSON odhalí „Lepší svet chutí“, v ktorom sa nikto nebojí posúvať hranice kulinárstva a každý deň objavovať nové recepty a chute. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať ľuďom zdravšiu a ľahšiu stravu, inšpirovať ich a motivovať skúšať každý deň niečo nové.
„Lepší svet chutí“ sa stal novým claimom značky, ktorý potvrdzuje základné piliere značky LUNTER. Na jednej strane vyjadruje poslanie značky – zlepšovať svet pomocou rastlinnej stravy z LUNTER TOFU a šetrný prístup k prírode aj pri výrobe. Na druhej strane otvára pre spotrebiteľov množstvo chutných zážitkov, ktoré LUNTER TOFU a výrobky z neho ponúkajú.
„Značka LUNTER je úspešná slovenská značka, na ktorú môžeme byť my Slováci právom hrdí u nás aj vo svete. Preto sme radi, že sa nám po vyhratom tendri podarilo dať značke LUNTER spoločne s ľuďmi na strane klienta novú tvár a vypovedať príbeh, ktorý žije už 30 rokov v mnohých domácnostiach. Príbeh značky je totiž to, čo z brandu robí lovebrand – preto sme otvorili „Lepší svet chutí“ všetkým, ktorí sa neboja objavovať, ísť za hranice všednosti a zároveň si vážia seba, svoje zdravie a našu planétu,“ hovorí Barbora Meszárošová, tímlíderka kampane.
Súčasťou kampane sú dve imidžové online videá a niekoľko produktových krátkych online videí. Všetkým ľuďom na Slovensku, v Čechách aj Poľsku odkrývajú nový rozmer používania LUNTER TOFU.
Ruka v ruke s online videami komunikáciu dopĺňajú imidžové vizuály, ktoré pracujú so samotným logom.
Vizitka kampane:
Klient: ALFA BIO/LUNTER: Anna Buzinkay, Lea Dianová, brand consulting Marcel Malý
Agentúra: MAYER/McCANN-ERICKSON
Creative director: Martin Benca
Stratég: Martin Kozár
Art director: Pavol Kornucik, Matej Klič
Copywriter: Barbora Meszárošová
Account director: Martin Hala
Account manager: Michaela Miháliková
Produkcia: Playground
Režisér: Martin Marček
Fotograf: Táňa Hojčová, Images
Foodstylista: Katarína Ovečková Medveďová