Spoločnosť Lunter spúšťa novú kampaň Rýchlovarná panvica so Šokom. Pomocou obľúbeného stand-up humoristu Juraja Šoko Tabačeka rúca mýty o komplikovanom bezmäsitom stravovaní.
„S komunikáciou jednoduchých receptov, hotových za pár minút, sme začali už minulý rok a všetky novinky mali obrovský úspech. V aktuálnej dobe, keď mnoho ľudí ostáva doma a potrebuje zasýtiť nielen seba, ale aj celú rodinu, je LUNTER Tofu na panvicu ideálnou a navyše aj zdravou voľbou,“ hovorí marketingová riaditeľka spoločnosti ALFA BIO, Anna Buzinkay.
Komik Šoko nadväzuje na Rýchlokurz varenia s Evelyn, ktorá s ľahkosťou sebe vlastnou poukázala na fakt, že varenie s LUNTEROM nie je o dlhých hodinách státia za sporákom.
O pokračovanie konceptu sa postarala agentúra Mannschaft na čele s kreatívnymi riaditeľmi Adamom Marčanom a Matúšom Kvasom: “Do kampane sme povolali Juraja Šoka Tabačeka, s ktorým LUNTER už v minulosti spolupracoval. Šoko je spontánny, pohodový týpek, navyše veľký profík. Jediné, čo mu moc nejde, je varenie - no práve pri LUNTER Tofu na panvicu to vôbec nevadí,“ konštatujú kreatívci.
Zaujímavosťou je spolupráca so známym food stylistom a výnimočným slovenským kuchárom, Michalom Kordošom, ktorý sa na kampani takisto podieľal. Rýchlovarná panvica so Šokom má za cieľ ukázať novým aj súčasným konzumentom Tofu, že variť sa dá rýchlo, chutne, zdravo a vtipne.
Súbežne s PR komunikáciou, ktorú zastrešuje 1st CLASS AGENCY, bola v januári 2021 spustená aj kampaň na sociálnych sieťach. Ide o sériu dvoch videí s názvom Rýchlovarná panvica so Šokom, v ktorej komik predstaví jednoduché a rýchle recepty s použitím novinky LUNTER Tofu na panvicu.
Vizitka kampane:
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Martin Kovarík
Art Director: Adam Marčan
Produkcia: All u can see
Režisér: Michal Haruštiak