Slovenské agentúry uspeli aj tento rok na newyorskom festivale kreativity. O ocenenia sa uchádza päť agentúr, ktoré spolu získali deväť shortlistov. Ktoré sa im podarí premeniť na kovy, sa dozvieme 14. júla.
Najviac želiezok v ohni má agentúra Wiktor Leo Burnett. Tri shortlisty získala za kampaň Hrášková polievka pre klienta Ministerstvo zdravotníctva a Lidl, s ktorou už zabodovala na Zlatom klinci, slovenskej a európskej Effie, ale aj na Eurobeste a ADC*E. Na New York Festivals získala tri shortlisty v kategóriách Collaborations & Partnerships, Health a Public relations. Štvrtý shortlist v kategórii Financial získali Wiktorovci za kampaň Reklamy z vašej obývačky pre klienta 365.bank.
Agentúra MUW Saatchi&Saatchi postupuje do finále s dvoma shortlistami za prácu Maratónske psy pre klienta ČSOB, za ktorú už získala dva bronzy na medzinárodnej súťaži Epica a odnáša si tak 400 bodov do Agentúry roka. Ďalšie cenné body môže získať na newyorskom festivale, kde sa Maratónske psy uchádzajú o ocenenia v kategóriách Sports Event or Program Promotion a Collaborations & Partnerships.
Agentúra Elite / Monday Lovers získala shortlist v kategórii Creative Marketing Strategy/Effectiveness za prácu Nebuď pirát pre klienta O2, ktorá je súčasťou iniciatívy Dátuj zodpovedne s cieľom upozorňovať a inšpirovať verejnosť používať mobilné telefóny a dáta zodpovedným spôsobom.
MADE BY VACULIK zabodoval so svojím Hitom z roku 1973 pre klienta Heineken Slovensko. Koncept retro štýlu zo sedemdesiatych rokov porotu oslovil a prácu posunula na shortlist v kategórii Products & Services
Porotcov oslovila aj prvá digitálna osobnosť Slovenska – Bejby Blue z agentúry THIS IS LOCCO pre klienta Tatra banka. Na shortlist postúpila v kategórii Financial.