Slovenská reklama opäť uspela v zahraničí. Na prestížnej európskej súťaži efektivity v marketingovej komunikácii EuroEffie 2020 bodovala agentúra TRIAD.
Prvé najvyššie ocenenie pre Slovensko Grand Effie 2020 získala agentúra spolu s klientom VÚB za kampaň Šetrenie je návykové. Práca okrem toho premenila shortlist na kov aj v kategórii Positive change, kde bola ocenená zlatom. Ide o prvé ocenenia banky na EuroEffie.
"Mimoriadne sa tešíme zo zlatej medaily na EuroEffie pre Šetrič v rámci kampane Šetrenie je návykové. Najvyššie ocenenie Grand Prix nám už úplne vyrazilo dych. Pri tejto kampani kreatívci z TRIADu nešetrili kreatívou a naopak naši klienti prekonali naše očakávania v ich šetrení a my sme veľmi radi, že to ocenila aj medzinárodná porota," vyjadrila sa k oceneniu VÚB.
TRIAD si odnáša aj dva bronzové kovy v kategórii Best of the best - Small budget a Best of the best - Positive change za prácu pre klienta Absolut. Kampaň Slovensko žije všetkými farbami získala vstupenku do EuroEffie po tom, čo si odniesla zlato z národného kola súťaže.
Pre Absolutku je ocenenie už druhým z európskej súťaže efektivity. V minulom roku si vybojovala striebro v kategórii Positive change - Brands For Good.
Agentúra TRIAD si hneď na začiatku roka z výsledkov EuroEffie pripisuje 2 000 bodov do súťaže Agentúra roka 2021.
TRIAD sa soškami z EuroEffie chváli už tretíkrát. Dve ocenenia získala v minulosti práca 17. november pre klienta O2.
Vo finále EuroEffie malo Slovensko štyri želiezka v ohni. S tromi kampaňami bojoval TRIAD a s jednou prácou agentúra Wiktor Leo Burnett.