StoryEditor

ZSE prináša letnú kampaň na klimatizácie. Stojí za ňou Zaraguza

02.06.2021, 08:40
Autor:
redred
Ambasádorkou je aj tento rok známa bratislavská zmrzlinárka Barbara Szalaiová.

Začiatkom mája spustilo ZSE novú kampaň pre ZSE Klima. Tvárou kampane je zmrzlinárka Barbara Szalaiová.

„Každý pozná ten pocit, keď z letných horúčav príde niekam, kde je príjemne chladno a nechce sa mu odtiaľ odísť...“ priblížil základný insight kreatívny riaditeľ Zaraguzy Martin Ondrušek. Kampaň sa preto drží hesla - cíťte sa aj v lete doma príjemne.

V sérii odľahčených, letných spotov sa nám predstaví Barbara Szalaiová ako zmrzlinárka, ktorej sa v prevádzke počas leta dejú zvláštne veci. Do jej zmrzlinárne prichádzajú „zákazníci“ a každý z nich má nejaký dôvod, prečo u Barbary chce ostať čo najdlhšie. Barbara má totiž v predajni okrem zmrzliny aj klimatizáciu a preto sa u zhovievavej zmrzlinárky rozhodnú reprezentanti cieľovej skupiny (mladý párik, rodinka, mestská seniorka) vykonávať rôzne bizarné činnosti, ktoré by mali robiť doma.

Barbara účinkuje okrem spotov a grafických formátov aj v trojdielnom videoreceptári Freš leto s Barbarou, kde nám ukáže, ako si doma môžeme pripraviť vlastnú zmrzlinu, sorbet, alebo nanuk podľa jej receptúry.

„Som rada, že som tentokrát dostala naozaj veľký priestor v kampani, zahrala som si v spote a mohla ľuďom priblížiť aj svoju kreatívnu stránku. Každý kulinársky profík predsa túži po svojom receptári,“ priznáva Barbara.

Čo nové prináša kampaň oproti minulému roku priblížil digital strategy expert ZSE Lukáš Porhajaš: „Kampaň je naozaj rozsiahla, cieli aj na ľudí mimo západného Slovenska. Našou ambíciou bolo pokryť, čo najväčší mediálny priestor od onlinu, OOH formátov, TV až po rozhlasové spoty. Navyše sme sa rozhodli priniesť aj nový, špecifický formát youtubovej audioreklamy.“

Kampaň pre ZSE Klimu pre rok 2021 teda pozostáva aj z nových online formátov, spotov, sponzoringových TV spotov, youtubových videoreceptárov, rozhlasových spotov a vizuálov OOH.

Zaraguza

Vizitka kampane:

Klient: ZSE - Daniel Sloboda, Lukáš Porhajaš, Monika Živčicová, Zuzana Bednárová
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Unit Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Michal Mazán, Jozef Ľudrovan
Copywriter: Matej Sekerka, Michal Mazán
Social Media: Alexandra Remo
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Michal Václavik
Trvanie kampane: 3.5. – 11.7.2021
Production: Revers films
Režisér: Kilián Vrátník
Producent: Adam Noška

01 - Modified: 2021-03-25 06:33:28 - Feat.: 0 - Title: ZSE má od Zaraguzy novú kampaň: Každá pomoc prírode sa počíta
01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 00:35