StoryEditor

ZSE má od Zaraguzy novú kampaň: Každá pomoc prírode sa počíta

25.03.2021, 07:30
Autor:
redred
Ambasádorom a tvárou komunikácie je Michal Sabo.

ZSE od začiatku marca spustilo novú vlnu kampane na Zelenú elektrinu od ZSE. Ambasádorom a tvárou kampane sa stal známy ekoaktivista a v súčasnosti najznámejší slovenský greenfluencer Michal Sabo.

„Keď ma reklamná agentúra oslovila, aby som sa stal tvárou kampane, neváhal som ani chvíľu. Rozhodol som sa hneď, pretože, ako hovorí hlavné posolstvo kampane, každá pomoc prírode sa počíta,“ vyjadril sa ku spolupráci Michal Sabo.

Michal sa potenciálnym zákazníkom prihovára z billboardov, z videa, rozhlasového spotu, bannerov, na svojich kanáloch, ale i na sociálnych sieťach ZSE. „V kampani sme chceli čo najviac využiť Michalov vplyv, ktorý si získal viacerými zaujímavými a dôležitými eko aktivitami. Michal inšpiruje mnohých, nielen mladých ľudí, preto sme s ním pracovali v podstate vo všetkých kanáloch,“ vysvetľuje Daniel Sloboda, vedúci tímu marketingovej komunikácie zo ZSE.

ZSE ponúka zaujímavý produkt Zelená elektrina od roku 2020. V súčasnosti tento produkt využíva už viac ako 25 000 zákazníkov ZSE. Zelená elektrina je vyrobená 100 percentne z obnoviteľných zdrojov energie ako sú slnko, vietor, voda, biomasa, geotermálna voda a ďalšie. 

Produkt Zelená elektrina od ZSE je určený pre každého. Nie len pre ekoaktivistov či zanietených ochrancov prírody, ale aj pre bežných ľudí, ktorí cítia väčšiu alebo menšiu potrebu prispieť k jej ochrane. „Nech už majú ľudia akýkoľvek dôvod chrániť prírodu, svojou troškou tiež prispejú k zlepšeniu životného prostredia,“ hovorí kreatívny riaditeľ Zaraguzy Martin Ondrušek a dodáva: „Dnes je už klimatická situácia naozaj alarmujúca, preto každá pomoc prírode, aj malá, sa počíta. S týmto insightom sme kreatívne pracovali v celej kampani.“ 

Vo videu a v rozhlasovom spote Michal Sabo predstavuje viacerých ľudí, ktorí majú rôzne dôvody, prečo si zaobstarali Zelenú elektrinu. Od „vznešených“ až po také tie „človečenské“, že keď to má sused, tak to musím mať aj ja. „Nechceme ľudí súdiť, chceme im povedať, že nech to robia z akéhokoľvek dôvodu, počíta sa to“, dodáva Martin Ondrušek.

Kampaň okrem viacerých youtubových formátov a rozhlasových spotov pozostáva aj z vizuálov OOH, online kampane a kampane na sociálnych sieťach.

Zaraguza

Vizitka kampane:

Klient: ZSE - Daniel Sloboda, Lukáš Porhajaš, Monika Živčicová, Zuzana Bednárová
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Jozef Ľudrovan
Copywriter: Matúš Švirloch
Social Media: Alexandra Remo
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Michal Václavik
Trvanie kampane: 1. 3. – 30. 4. 2021
Production: Revers films
Režisér: Maroš Milčík
Producent: Adam Noška
Kameraman: Oliver Záhlava

01 - Modified: 2020-09-21 12:58:23 - Feat.: 0 - Title: Popradská káva má novú kampaň. Rieši v nej závislosť na mobiloch 02 - Modified: 2020-11-05 10:00:35 - Feat.: 0 - Title: Agentúra Zaraguza pomáha občianskemu združeniu s názvom Pomoc obetiam násilia 03 - Modified: 2021-03-08 13:26:30 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa kampaň o rovnosti príležitostí. Jej tvárou je Kristína Tormová
01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 01:12