Agentúrou mesiaca sa stala agentúra THIS IS LOCCO.
Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou februárového Hodnotenia sa stala agentúra THIS IS LOCCO s rekordným počtom získaných bodov.
Backstage z Hodnotenia februárových prác priblížili Roman Hríbik a Peter Baslík, ktorého vyjadrenie je uverejnené v printovej verzii Stratégií.
Kategória: Film- televízna reklama
V Kauflande je za hviezdu každý
Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť úvodný televízny spot, ktorým predstavia myšlienku kampane „S Kaufland Card je za hviezdu každý“ a samotnú tvár kampane Michala Hudáka. Riešením je úsmevná situácia, v ktorej sa Hudák mylne domnieva, že má výhody, lebo je celebrita, kým v skutočnosti ide o zľavu na Kaufland Card.
Klient: Kaufland Slove...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-01-20 13:35:41 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Kategóriu televíznych spotov ovládol Telekom
02 - Modified: 2021-02-25 08:18:15 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca je Let's play pre Slovnaft
01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra
02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác
03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií
04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi
05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft