Mnohí rodičia sa kvôli koronakríze stali zo dňa na deň domácimi učiteľmi. Slovenská sporiteľňa preto pripravila novú Učebnica učenia.
Cieľom jednoduchého e-booku, na ktorom spolupracovali pedagógovia, psychológovia aj motivátori, je pomôcť pri domácom vzdelávaní. Učebnica je súčasťou novej online kampane, ktorú banka spustila pri príležitosti Dňa učiteľov, aby poukázala na náročnosť tejto profesie. Na kampani spolupracuje aj so známou stand-up komičkou Simonou Salátovou.
„Uvedomujeme si, že mnohí rodičia sa tento rok museli naučiť veľa nových vecí, napríklad aj to, ako popri homeoffice zvládnuť vzdelávanie vlastných detí. Preto sme pre nich spolu s našimi partnermi pripravili novú Učebnicu učenia. Nájdu v nej praktické rady, ako deti pri učení motivovať, ako udržať ich pozornosť, či ako nestratiť hlavu pri náročných otázkach a domácich úlohách. Jednotlivé kapitoly sa venujú téme vzdelávania, psychohygiene, pohybovým aktivitám, ekológii a tiež rozvoju finančnej kultúry detí. Na kampani spolupracujeme s obľúbenou stand-up komičkou Simonou Salátovou. Prinesieme aj prvý instagramový stand-up, ktorý vznikol na základe reálnych zážitkov rodičov s učením, ktoré sme vyzbierali na sociálnych sieťach,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Kampaň využíva predovšetkým formáty na sociálnych sieťach (Instagram, FB) a tiež direct komunikáciu na klientov a zamestnancov banky. Slovenská sporiteľňa obsahovo kampaň prepája aj na posilnenie významu finančnej gramotnosti vo vzdelávaní detí.
Slovenská sporiteľňa sa spolu so svojou nadáciou dlhodobo venujú téme vzdelávania a jeho podpore. Ako zodpovedný líder je presvedčená, že kvalitné vzdelanie a rozvoj finančnej gramotnosti ľudí už od mladého veku sú základom pre prosperitu modernej krajiny. Nadácia Slovenskej sporiteľne súčasne v minulom roku odštartovala na 25 slovenských školách pilotný ročník programu FinQ, ktorý inovatívnym spôsobom finančne vzdeláva a rozvíja finančnú kultúru školákov. Kampaňou s hodnotným obsahom chce Slovenská sporiteľňa uľahčiť domáce vzdelávanie, ktoré súčasnej situácii zostalo aj na pleciach rodičov.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Graphic designer: Andrej Nemček, Jozef Ľudrovan
Copywriter: Eva Myjavcová, Kornélia Pazderková
Account manager: Dominika Drusanová
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Viliam Jánošík
Media: Wavemaker