StoryEditor

Kofola prináša na trh vlastnú značku citrusových limonád Targa Florio

25.03.2021, 12:40
Autor:
redred
Citrusová limonáda bude na Slovensku  dostupná v troch príchutiach.

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozširovaní svojho produktového portfólia. Verí v chuť spotrebiteľov po kvalitných produktoch, preto na trh uvádza novú, vlastnú prémiovú značku citrusových limonád s vyšším obsahom ovocnej šťavy Targa Florio, v originálnom dizajne inšpirovanom tradičnými sicílskymi automobilovými preteky s rovnakým názvom.

„Prémiové limonády považujeme za veľmi zaujímavú príležitosť na trhu. Ľudia stále viac riešia kvalitu toho, čo jedia a pijú. Preto sme sa rozhodli pre vyšší obsah ovocnej šťavy a pre suroviny od rodinných firiem so šetrným vzťahom k prírode,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko.

„Hľadali sme miesto, kde sa pestujú najlepšie citrusy, a nebolo čo riešiť: slnečná Sicília. Keď sme premýšľali o názve, chceli sme, aby bol spojený s touto oblasťou,“ približuje zrod prémiovej limonády Jana Klimková, Brand Manager značky Targa Florio.

Názov a celkový dizajn nápoja sa inšpirujú Sicíliou a rovnomennými historickými automobilovými pretekmi Targa Florio, ktoré sa tu konajú už od roku 1906. Podľa Jany Klimkovej bol silný príbeh pretekov pre značku kľúčovou ideou: „Targa Florio bola neuveriteľne náročná. Preteky sú pre nás symbolom hrdinstva, odvahy a výnimočnosti. Pretekári museli s autami zo začiatkov 20. storočia zdolať v horskom teréne na úzkych cestách s kamenistým povrchom stovky ostrých zákrut.“

Retro-historický sentiment brandu sa odráža aj na etikete. Štylizácia dobového pretekára v logu Targa Florio sa robila pomocou 160 rokov starej fotografickej techniky, pri ktorej sa obraz vyvoláva na plechové dosky. Výsledok sa stal základom etikety, obsahujúcej hlavný odkaz produktu a značky. „Stavili sme na minimalistickú etiketu, masívne sklo s dvojitým dnom a ozdobným hrdlom, predstavujúcimi víťaznú trofej,“ dopĺňa Klimková.

Kofola

​Kofola sa novinkou zameriava na segmenty HoReCa, impulz a retail. Kofola chce zároveň dať jasný signál, že aj v nepriaznivom čase vyvíja nové nápoje a verí v opätovný reštart gastro biznisu.

Citrusová limonáda Targa Florio bude na Slovensku  dostupná v troch príchutiach: pomaranč, krvavý pomaranč a citrón. Limonáda je určená pre všetky distribučné kanály.

01 - Modified: 2020-04-02 10:29:48 - Feat.: 0 - Title: Kofola má nové televízne reklamy. Postavy v nej majú rúška 02 - Modified: 2020-12-14 07:41:32 - Feat.: 0 - Title: Kofola predstavila novú značku talianskej kávy Trepallini 03 - Modified: 2021-03-18 12:47:28 - Feat.: 0 - Title: Láska má 1000 mien, napríklad Bimbásik a Papuľka. Kofola prichádza s novou kampaňou
01 - Modified: 2024-08-16 07:25:57 - Feat.: - Title: Na festivale Grape si spečatilo lásku 40 zamilovaných dvojíc 02 - Modified: 2023-12-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Ľubica Mieresová: Láskyplným piatočkom sme sa chceli priblížiť aj k mladšej generácii 03 - Modified: 2023-11-23 10:02:56 - Feat.: - Title: Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky, tentokrát v pivnom segmente 04 - Modified: 2023-08-08 13:58:44 - Feat.: - Title: Targa Florio predstavuje novinky aj kampaň, kde vzdáva hold pretekárke Eliške Junkovej 05 - Modified: 2023-08-09 11:34:17 - Feat.: - Title: Kofola prichádza s netradičným konceptom. Na festivale Grape sa zosobáši až 6 párov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 06:09