Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozširovaní svojho produktového portfólia. Verí v chuť spotrebiteľov po kvalitných produktoch, preto na trh uvádza novú, vlastnú prémiovú značku citrusových limonád s vyšším obsahom ovocnej šťavy Targa Florio, v originálnom dizajne inšpirovanom tradičnými sicílskymi automobilovými preteky s rovnakým názvom.
„Prémiové limonády považujeme za veľmi zaujímavú príležitosť na trhu. Ľudia stále viac riešia kvalitu toho, čo jedia a pijú. Preto sme sa rozhodli pre vyšší obsah ovocnej šťavy a pre suroviny od rodinných firiem so šetrným vzťahom k prírode,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko.
„Hľadali sme miesto, kde sa pestujú najlepšie citrusy, a nebolo čo riešiť: slnečná Sicília. Keď sme premýšľali o názve, chceli sme, aby bol spojený s touto oblasťou,“ približuje zrod prémiovej limonády Jana Klimková, Brand Manager značky Targa Florio.
Názov a celkový dizajn nápoja sa inšpirujú Sicíliou a rovnomennými historickými automobilovými pretekmi Targa Florio, ktoré sa tu konajú už od roku 1906. Podľa Jany Klimkovej bol silný príbeh pretekov pre značku kľúčovou ideou: „Targa Florio bola neuveriteľne náročná. Preteky sú pre nás symbolom hrdinstva, odvahy a výnimočnosti. Pretekári museli s autami zo začiatkov 20. storočia zdolať v horskom teréne na úzkych cestách s kamenistým povrchom stovky ostrých zákrut.“
Retro-historický sentiment brandu sa odráža aj na etikete. Štylizácia dobového pretekára v logu Targa Florio sa robila pomocou 160 rokov starej fotografickej techniky, pri ktorej sa obraz vyvoláva na plechové dosky. Výsledok sa stal základom etikety, obsahujúcej hlavný odkaz produktu a značky. „Stavili sme na minimalistickú etiketu, masívne sklo s dvojitým dnom a ozdobným hrdlom, predstavujúcimi víťaznú trofej,“ dopĺňa Klimková.
Kofola sa novinkou zameriava na segmenty HoReCa, impulz a retail. Kofola chce zároveň dať jasný signál, že aj v nepriaznivom čase vyvíja nové nápoje a verí v opätovný reštart gastro biznisu.
Citrusová limonáda Targa Florio bude na Slovensku dostupná v troch príchutiach: pomaranč, krvavý pomaranč a citrón. Limonáda je určená pre všetky distribučné kanály.