Skupina Kofola ČeskoSlovensko nasadila nové televízne spoty na Slovensku aj v susednom Česku.
Reklama s názvom Veľká láska rohy prenáša bola nasadená pred dvomi týždňami. Je príbehom zaľúbenej dvojice, ktorá chce spoločne stráviť čas, ale bráni jej v tom ostražitý poľovník. Aby sa ho mladí zbavili a mali čas osamote, rozhodnú sa vylákať ho do lesa.
Kofola dokázala pohotovo zareagovať na súčasnú potrebu ľudí chrániť seba aj svoje okolie aj tým, že hrdinov svojho nového televízneho spotu obliekla doslova za noc do digitálnych rúšok.
David Suda, kreatívny riaditeľ agentúry WMC Grey, ktorá sa na výrobe televízneho spotu podieľala, k tomu dodáva: „Prísť s odvážnou myšlienkou a vytvoriť zo dňa na deň niečo hodnotnejšie ako len kampaň sme si natrénovali už s nedávnym hackathonom. A túto schopnosť zareagovať okamžite na aktuálne dianie a pomôcť tak komunikovať podstatné veci sme zúročili teraz aj s Kofolou.”
Zmenil sa aj názov spotu: Schovaj pusu pod rúško.
Vznikla tiež microsite zlaskykofola.sk, na ktorú sa prepisujú všetky „láskočiny“, do ktorých sa nielen firma, ale aj ktokoľvek ďalší zapojí a umiestni ich na sociálne siete s hashtagom #zlasky. A práve aj na tomto webe vyzýva Kofola verejnosť, aby sa o prípadnú nezištnú pomoc pre potrebných prihlásila.