Skupina Kofola v lete rozšírila svoje portfólio akvizíciou spoločnosti Espresso, ktorú spojila so spoločnosťou LEROS.
Na čelo marketingu spoločnosti LEROS sa k 1. novembru postavil doterajší šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek a jeho žezlo v Kofole preberá dlhoročný Kofolák, tentoraz zo Slovenska – Pavol Chalupka.
Karel Hrbek sa podieľa na komunikácii značiek spoločnosti Kofola už 15 rokov a jeho nástupca Pavol Chalupka s krátkou prestávkou 13 rokov. Karel sa najskôr venoval značke Kofola a pomohol jej vytvoriť silné spojenie s motívom lásky, posledné štyri roky už držal ochrannú ruku nad marketingom všetkých značiek spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Chalupkova história v Kofole je ešte pestrejšia. Ako brand manager sa najskôr venoval značkám Jupí a Jupík a neskôr mu bola na Slovensku zverená ikonická značka Kofola Original. Po takmer štyroch rokoch využil príležitosť a ako senior brand manager riadil až do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito, či Top Topic. Po nasledovnej krátkej epizóde s marketingom na trhu s alkoholickými nápojmi sa Paľo vrátil do Kofoly a ostatných päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého vodného portfólia spoločnosti Kofola.
„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života. A tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v ČeskoSlovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko.
Pavol Chalupka vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite svätého Cyrila a Metoda v Trnave a v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko.