Tohtoročná jarná kampaň švédskej značky Lindex na spodnú bielizeň, hlási „Milujte svoje prsia. My ich milujeme.“ Touto kampaňou chce spoločnosť Lindex osláviť ženskú rozmanitosť a v každej žene prebudiť lásku k sebe a svojim prsiam, nech už sú akékoľvek.
„Prsia žien boli odjakživa nazývané rôznymi symbolickými metaforami – či už to sú grepy, citróny, vrchy hôr, alebo iné. Myslíme si, že je čas urobiť krok späť a pozrieť sa na ne inač. S dávkou vrelosti a humoru chceme ukázať, že sa všetky ženy môžu stotožniť so svojou vlastnou metaforou. Chceme skrátka podporiť všetky ženy, aby boli samy sebou a aby svoje prsia zbožňovali bez ohľadu na ich veľkosť či tvar,“ hovorí Linda Olsson, riaditeľka spoločnosti Lindex pre globálny marketing.
Do kampane spodnej bielizne spoločnosti Lindex sa zapojila skupina prirodzených žien. Nachádzajú sa v rôznych situáciách a štádiách života, v ktorých hrdo a sebavedomo premýšľajú o svojich prsiach a svojej vlastnej metafore. Prostredníctvom tejto kampane chce módna spoločnosť osláviť ženskú rozmanitosť a u všetkých žien prebudiť lásku k sebe a svojim prsiam, nech už sú akékoľvek.
Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam a dedičstvu v oblasti výroby spodnej bielizne má Lindex poznatky o ženskom tele, správnom tvare, pohodlí a kvalite spodnej bielizne, ktoré tejto módnej spoločnosti umožnili stať sa lídrom na trhu so spodnou bielizňou v oblasti severských krajín.
V spoločnosti Lindex sú ženy stále v centre záujmu a tohtoročná jarná kampaň spodnej bielizne sa nesie v duchu vyššieho cieľa tejto módnej značky – inšpirovať ženy a posilniť ich postavenie na celom svete.