„Spodná bielizeň pre ľudí ako ste vy alebo ja“ je odkaz švédskej značky Lindex v kampani, ktorá vyzdvihuje úžasné ženy v rôznych fázach života, v každodennom prostredí.
„Chceme, aby každá žena mohla byť sama sebou a cítiť sa plná inšpirácie a sebadôvery, bez ohľadu na to, o koho ide, ako vyzerá alebo ktorou cestičkou života sa rozhodla kráčať. V našej komunikácii chceme skutočne poukázať na naše hodnoty – nefalšovanosť, osobnosť a inkluzívnosť“, hovorí výkonná riaditeľka Susanne Ehnbåge.
Kampaň na spodnú bielizeň Lindex zahŕňa ženy v každodenných situáciách. Presadzovanie inkluzívnosti a pozitivity tela je tiež súčasťou sľubu spoločnosti Lindex o udržateľnosti a hlavným cieľom v oblasti zamerania na „Posilnenie postavenia žien“.
„Pre spoločnosť Lindex sú ženy všetkým. Chceme mať pozitívny vplyv na každodenné životy našich zákazníkov a neustále vnášanie ženskej perspektívy a potrieb do všetkého, čo robíme, je kľúčom nášho úspechu.“, hovorí Susanne Ehnbåge.
Ženy boli vždy stredobodom pozornosti spoločnosti Lindex, ktorá začala podnikať v oblasti spodnej bielizne už pred viac ako 65 rokmi. Lindex je so svojím dedičstvom a dlhoročnými skúsenosťami v oblasti spodnej bielizne lídrom na trhu so spodnou bielizňou v Škandinávii a odborníkom na strih, pohodlie, kvalitu a funkčnosť.