Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou septembrového Hodnotenia sa stala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Backstage zo septembrového Hodnotenia približuje Ján Briatka a Katarína Popracová.
Kategória: Film- televízna reklama
Road is the way of life
Kampaň zameraná na zvýšenie povedomia o značke Isadore, ktorá bola vysielaná počas Tour de France. Namiesto reklamy o tvrdom a heroickom výkone jazdcov či páčivej reklamy o spoznávaní krásnej krajiny a nekonečných cestách spravila agentúra úprimnú, až tragikomickú reklamu o skutočných nástrahách cyklistiky. Spot bol vysielaný v 53 krajinách sveta.
Klient: Isadore
Agentúra: Chainrings Studios
Art director: Tomáš Franta
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Olivia Kaferly
Account manager: Boris Štefánik
Kategória: Film – online film a video
Vypočujte si skutočného lekára
Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť kampaň na životné poistenie s cieľom apelovať na dôležitosť preventívnej prehliadky. Mnohí Slováci radi sledujú seriálových lekárov, no iba málokto si vypočuje svoj zdravotný stav od skutočného doktora pri preventívnej prehliadke. Na dôležitosť jej absolvovania tak apeluje zrejme najznámejší seriálový lekár, respektíve jeho hlas v slovenskom znení. Hlas Dr. Housa.
Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
Copywriter: Juraj Chmel
Account manager: Petra Kalmárová
Kategória: Digital – influencer marketing
Sila skutočného Borca
Agentúra Mannschaft vytvorila pre značku Borec nový komunikačný koncept. Rozhodla sa v ňom hovoriť o probléme agresivity v podnikoch nahlas. Na pomoc si zavolala toho najpovolanejšieho influencera – Attilu Végha, slovenského bitkárskeho šampióna. Attila však prostredníctvom videí učil Slovensko, ako sa nebiť.
Klient: ST. Nicolaus (Borovička Borec)
Agentúra: Mannschaft
Creative director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Strategy director: Matúš Kvas, Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Adam Marčan, Matúš Kvas
Kategória: Promo & Activation, Event
Živá linka
Operátor O2 na svojej Zákazníckej linke nahradil automatické hlášky živými ľuďmi. V spolupráci s agentúrou Oliver Agency sa rozhodli pri príležitosti novinky zaexperimentovať v električke, v ktorej nahradili automatické hlásenia staníc osobným sprievodcom – známym komikom Samom Trnkom. Ľudia tak pochopili, že spoločnosť O2 nahrádza automatické hlášky a po zatelefonovaní na zákaznícku linku sa im ozve skutočná osoba.
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Jakub Reken
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Michaela Ostricová
Kategória: Vizuál
Preventívna prehliadka dokáže zázraky
Cieľom kampane ČSOB Poisťovne je apelovať na ľudí, aby absolvovali pravidelné preventívne prehliadky u svojich lekárov, za ktoré ich navyše poisťovňa odmení. Na vizuáli agentúra zobrazila lekára ako výnimočnú postavu, ktorá dokáže zachraňovať životy ľudí.
Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Veronika Chmelárová
Account manager: Petra Kalmárová
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné septembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v októbrovom vydaní magazínu Stratégie.