Kým prvá vlna pandémie koronavírusu bola ukážkou vytrvalosti, druhá vlna je najmä o tolerancii a ohľaduplnosti k druhým. Množstvo ľudí zostalo či už povinne alebo dobrovoľne v karanténe, v ktorej majú len obmedzené možnosti ako si zabezpečiť svoje každodenné fungovanie. V tejto zložitej situácii sa HOPIN rozhodol vyjsť v ústrety všetkým, ktorých zasiahla pandémia, no aj tým, ktorí z najrôznejších dôvodov preferujú nákupy z pohodlia domova bez návštevy preplnených nákupných centier. HOPIN predstavil nový e-shop HOPIN STORE, ktorý priamo nadväzuje na svojho predchodcu HOPIN SHOP.
HOPIN prišiel nedávno s vlastným riešením e-shopu, vďaka ktorému si zákazníci mohli online nakúpiť v rôznych obchodoch a HOPIN im zabezpečil dopravu. Teraz s rozhodol službu posunúť, a predstavil HOPIN STORE.
“Počas uvoľnenia opatrení sme pracovali na vylepšeniach našich produktov a výsledkom je, že dnes máme vonku niekoľko nových inovácií. Jednou z nich je aj vylepšená nákupná platforma HOPIN STORE, ktorá obzvlášť v dnešnej dobe ponúka zákazníkom mnoho benefitov a možnosť bezpečného nákupu online. HOPIN STORE takto dnes pomáha aj ťažko skúšaným lokálnym značkám a producentom. V prípade, že by niekto potreboval pomôcť a chcel sa pridať do HOPIN STORE stačí nás kontaktovať,” uviedol Martin Baran, konateľ spoločnosti HOPIN.
HOPIN STORE je platforma, ktorá združuje viaceré značky, lokálnych predajcov a prevádzky, ktoré prostredníctvom zdieľaného e-shopu ponúkajú svoj tovar. Zastúpené sú potraviny, ovocie, zelenina, drogéria, pekárenské výrobky či ochranné pomôcky. HOPIN prostredníctvom svojho vylepšeného e-shopu poskytol priestor najmä lokálnym značkám a predajcom, ktorých sa zavedené celoplošné opatrenia dotýkajú najviac.
„Vytvorili sme unikátny priestor, v ktorom prepájame zákazníkov s lokálnymi značkami a obchodníkmi. HOPIN STORE sme sa navyše rozhodli rozšíriť do všetkých častí Bratislavy a čoskoro môže byť služba dostupná aj v ďalších mestách,“ doplnil Martin Baran.