HOPIN sa rozhodol vo svojej aktuálnej kampani držať hesla #podporujemeslovenskeznacky.
Rozhodnutie spojiť sa s ďalšími značkami vzniklo aj preto, že HOPIN nesie označenie "Made in Slovakia". Od vzniku v roku 2012 stoja za značkou HOPIN dvaja Martinovia. Slovenskí majitelia, ktorí sa rozhodli zmeniť objednávanie taxíkov, stáli v čase korona krízy na novom začiatku.
Reakcia HOPINU bola rýchla a spustením nových služieb ako HOPIN KURIÉR, e-shop a doručovanie jedla sa snažila spoločnosť pomôcť vodičom, ako aj partnerom zvládnuť nápor na ich e-shopy a naďalej zostať v kontakte so zákazníkom.
Značka sa v online kampani spojila so značkami, ktoré už Slováci dôverne poznajú. HOPIN prináša na sociálnych sieťach sériu vizuálov, ktoré jasne komunikujú slovenské značky a produkty. V aktuálne prebiehajúcej kampani sú zapojené Fusakle, La Putika, TIKOKI, Ryba Žilina a čoskoro pribudnú ďalšie značky ako Kompot a ďalší.
Kampaň je aj priamo v taxíkoch, kde od jej spustenia nájdu cestujúci v aplikácii špeciálny kampaňový taxík, v ktorom po každej jazde nájdu hodnotné odmeny ako aj cestu zdarma od HOPINU. Získať darček je možné nie len od HOPINU. Stačí sa zapojiť do niektorej zo súťaží na profile influencerov Barbory Bakošovej alebo Fero Joke.
„Touto cestou chceme v HOPINe nadviazať na spolupatričnosť Slovenska. Ceníme si záujem zo strany slovenských značiek, ktoré sa ku nám pridali a vezú sa v tom s nami v neľahkej situácii. Zároveň im chceme poďakovať, že prispeli k podpore slovenských značiek. Veríme, že opäť sa nám všetkým podarí vrátiť sa čo najskôr do starých koľají a budeme svojim zákazníkom ešte bližšie,“ uviedol Branislav Zajaček, Head of Marketing HOPIN.