StoryEditor

Pilsner Urquell ukazuje v novej kampani príbehy ľudí, ktorí stoja za jeho úspechom

29.09.2020, 15:28
Autor:
redred
Autorom konceptu a kreatívnej myšlienky kampane je agentúra VLMY&R Prague.

Česká pivná značka Pilsner Urquell prichádza s novou kampaňou. Jej cieľom je viac priblížiť značku dnešnému spotrebiteľovi a ukázať mu na reálnych príbehoch starostlivosť, ktorú v Plzni pivu venujú, aby bol zážitok z jeho pitia čo najlepší. Ako prvá sa v reklame predstaví výčapníčka Martina Navrátilová, ktorá odovzdáva svoje skúsenosti výčapníkom doma i v zahraničí a prispieva tak k prezentácii Pilsner Urquell a pivnej kultúry v mnohých krajinách sveta.  

Pilsner Urquell

„Históriu Pilsner Urquell už českí priaznivci piva dobre poznajú. Novou kampaňou chceme ukázať jeho súčasnú podobu. Na reálnych príbehoch ľudí, ktorí sa starajú o naše pivo a šíria slávu ležiaka z Plzne a českej pivnej kultúry vo svete, chceme ukázať úsilie, ktoré mu venujeme. Naším cieľom je, aby bol zážitok z pitia kdekoľvek na svete rovnako dokonalý ako v najlepších českých podnikoch,“ hovorí marketingová manažérka značky Pilsner Urquell Eva Andrejčáková.

Kampaň je rozdelená do niekoľkých fáz, už začiatkom septembra začalatelevíznym spotom, ktorý bude nsadený do konca októbra. Okrem televízie sa s príbehmi výčapníkov spotrebitelia zoznámia aj na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram a Youtube). Reklamu doplní aj PR a digitálna kampaň, ktorá myšlienku kampane rozvíja ďalej a ukazuje ďalšie reálne príbehy majstrov výčapníkov s dôrazom na národnú hrdosť a starostlivosť o pivo, ktorej Pilsner Urquell venuje mimoriadnu starostlivosť. V úlohe ďalších výčapníkov sa predstavia skutoční majstri ako Richard Máša, Igor Kolivoško, Monika Nápravníková alebo Ota Haurythun.

Autorom konceptu a kreatívnej myšlienky kampane je agentúra VLMY&R, produkciu zabezpečila spoločnosť Bistro films. Spot sa natáčal počas dvoch dní. Réžie sa ujal Marek Partyš, za kamerou stál Štěpán Kučera. Autorom hudby je Viliam Béreš.

Vizitka kampane: 

Názov kampane: Pilsner Urquell Image Campaign
Klient: Plzeňský Prazdroj a.s.
Reklamná agentúra: VMLY&R Prague
Creative Director: Dora Pružincová, Tereza Svěráková
Produkcia: Bistro films
Režisér: Marek Partyš
Použité médiá: TV, Facebook, Instagram, Youtube, print
Digitálna agentúra: TRIAD
PR agentúra: Bison & Rose

01 - Modified: 2020-05-25 11:41:11 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie pozvanie na pivo od Pilsner Urquell: Prvé pivo je na nás 02 - Modified: 2020-08-13 10:10:54 - Feat.: 0 - Title: Pilsner Urquell si na kreatívu kampane Master Bartender vybral agentúru Socialists
01 - Modified: 2022-02-18 06:19:37 - Feat.: - Title: Plechovky Pilsner Urquell sú už z troch štvrtín vyrobené z recyklátu 02 - Modified: 2021-08-11 16:38:00 - Feat.: - Title: „Som hrdý, že si to nikdy nevzdal,“ odkazujú českí olympionici svojmu mladšiemu ja 03 - Modified: 2021-03-11 07:27:37 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell mení etikety fliaš za ekologickejšie. V kampani upozorňuje na dôležitosť podobných zmien pre prírodu 04 - Modified: 2020-08-13 10:10:54 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell si na kreatívu kampane Master Bartender vybral agentúru Socialists 05 - Modified: 2020-05-25 11:41:11 - Feat.: - Title: Najväčšie pozvanie na pivo od Pilsner Urquell: Prvé pivo je na nás
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:27