Už tento piatok o 16:45 sa uskutoční udeľovanie najkreatívnejších prác v slovenskej reklame Zlatý klinec. Vzhľadom na bezpečnosť, sa po prvýkrát odohrá oceňovanie prostredníctvom online prenosu. Ešte predtým sa však musí stretnúť porota, aby vyhodnotila najkreatívnejšie práce v reklame za uplynulý rok.
Podobne ako minulý rok, aj v tomto roku sa porota delí na Multi channel jury a Single channel jury. Novinkou v tomto roku je, že predseda poroty vzíde po spoločnej dohode porotcov. Na hodnotenie nebude teda dohliadať český predseda poroty. V utorok zasadá Single channel jury, na čele s predsedom poroty Jonášom Karáskom.
Dnes zasadá Multi channel jury, ktorá bude hodnotiť kategórie: Digital, Media, Promo & Activation, Kreativita v PR kampani, Kampaň a špeciálnu kategóriu Kreativita v čase korony. Porotcovia si zvolili svojho predsedu - stal sa ním Martin Keder.
Takto vyzerá zloženie kmeňovej Multi channel jury v tomto roku:
Peter Baslík, Creative Director, TRIAD
Roman Roj, Creative Director, dotcom.sk
Martin Keder, Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Yolka Udičová, Co-founder partner, Respect APP
Michal Belej, Creative Director, Istropolitana Ogilvy
Peter Šurín, Strategy Director, Elite Solutions
Juraj Kováč, Creative Director, THIS IS LOCCO
Všetkým sme položili pár otázok, podľa ich preferencií budete vedieť, ktorú reklamu posunú na shortlist, prípadne jej udelia ocenenie.
- Generálny partner: Slovenská sporiteľňa
- Partneri: Bittner, Eallin Nomad, Heineken Slovensko - Zlatý bažant, Zoznam.sk