Už tento piatok o 16:45 sa uskutoční udeľovanie najkreatívnejších prác v slovenskej reklame Zlatý klinec. Vzhľadom na bezpečnosť, sa po prvýkrát odohrá oceňovanie prostredníctvom online prenosu. Ešte predtým sa však musí stretnúť porota, aby vyhodnotila najkreatívnejšie práce v reklame za uplynulý rok.
Podobne ako minulý rok, aj v tomto roku sa porota delí na Multi channel jury a Single channel jury. Novinkou v tomto roku je, že predseda poroty vzíde po spoločnej dohode porotcov. Na hodnotenie nebude teda dohliadať český predseda poroty. Predstavme si odborníkov, ktorí zasadnú Single channel jury. Hodnotiť budú kategórie: Vizuál, Out of home, Craft, Design, Audio reklama a FIlm.
Takto vyzerá zloženie Single channel jury v tomto roku:
Martin Motáček, Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Michal Hornický, Senior Art Director, Kreatívna Dvojica
Katarína Králiková, Creative Director, Freelance
Jonáš Karásek, Film Director, Gunpowder
Jaroslav Vígh, Creative Director, MUW Saatchi & Saatchi
Branislav Mladý, Art Director Senior, MADE BY VACULIK
Ida Vrabcová Bírová, Copywriter/Ideamaker, PS:Digital
Všetkým sme položili pár otázok, podľa ich preferencií budete vedieť, ktorú reklamu posunú na shortlist, prípadne jej udelia ocenenie.
- Generálny partner: Slovenská sporiteľňa
- Partneri: Bittner, Eallin Nomad, Heineken Slovensko - Zlatý bažant, Zoznam.sk