Mnohí ľudia by radi nakupovali s ohľadom na životné prostredie, no majú pocit, že v štandardných obchodoch sa to nedá. Preto sa Lidl rozhodol, že svoje predajne pojme ako náučný chodník. V nadväznosti na dlhodobý claim Na ceste k lepšiemu zajtrajšku, pod ktorým realizuje všetky CSR aktivity, chce zákazníkom prostredníctvom nových POS nosičov ukázať cestu k zodpovednejšiemu nákupu.
S pocitom zodpovednosti za svet rastie aj zvedavosť zákazníkov, ktorí chcú mať čoraz viac informácií o výrobkoch. Preto nové nosiče poskytujú zákazníkom lepší prehľad o tom, odkiaľ hlavné suroviny v konkrétnych výrobkoch pochádzajú, ako boli spracované a prečo predstavujú zodpovednejšiu alternatívu.
Rovnako ako na skutočnom turistickom chodníku, aj na náučnom chodníku v Lidli je možné navštíviť rôzne miesta a stanovištia. Stačí len sledovať zelenú turistickú značku na nosičoch a môžete si pozrieť napríklad Revír vzácnych jednorožtekov, Kopce dobrých čokolád alebo Kávovú hoľu s čajokrásnym výhľadom.
„POS nosiče sú často vnímané iba ako funkčné médium, ktoré zákazníkovi hlavne pomáha zorientovať sa v predajni. Preto sme spojili príjemné s užitočným a prostredníctvom hravého copy textu a ilustrácií zároveň edukujeme nakupujúcich o CSR aspektoch výrobkov, ktoré nie sú vždy jednoduchá a zaujímavá téma pre bežných spotrebiteľov,“ hovorí o koncepte Ivana Viteková, copywriterka agentúry Wiktor Leo Burnett.
Zákazníci sa po náučnom chodníku môžu prejsť v 136 predajniach po celom Slovensku.
Vizitka kampane:
Klient: LIDL Slovenská republika
Account Manager: Marián Zverbík, Zuzana Kotuliaková