Spoločnosť Hyundai Motor Company oznámila spustenie novej značky IONIQ, ktorou bude označovať svoje nové elektrické automobily s batériami (BEV). Pod značkou IONIQ chce Hyundai ponúkať ‘individualizované elektrifikované zážitky,’ prispôsobené rozličným životným štýlom. Je to v súlade s víziou spoločnosti Hyundai, definovanou ako „pokrok pre humanitu“ (‘Progress for Humanity’).
Pod značkou IONIQ plánuje Hyundai Motor počas najbližších štyroch rokov uviesť tri nové elektrické modely, po ktorých budú nasledovať ďalšie vozidlá.
„Značka IONIQ prinesie zmenu paradigmy v zákazníckej skúsenosti s elektromobilmi,“ povedal Wonhong Cho, člen predstavenstva a globálny riaditeľ marketingu Hyundai Motor Company.
Hyundai po prvý raz použil názov IONIQ, zložený zo slov “ion” a “unique” (jedinečný) pri predstavení dlhodobého výskumného a vývojového projektu IONIQ, zameraného na dopravu šetrnú k životnému prostrediu. Značka IONIQ bola navrhnutá tak, aby spojila mobilitu meniacu život s environmentálnymi aspektmi a doteraz pomáhala pri dosahovaní elektrifikovaného pokroku.
Hyundai oslávil uvedenie značky IONIQ premenou známeho kolesa London Eye v Londýne. S pomocou elektrického osvetlenia zmenil jeho siluetu na obrovské písmeno “Q”. Stalo sa tak v noci 31. júla 2020 pred oficiálnym opätovným otvorením známej atrakcie.
V čase, keď sa život v inak pulzujúcom Londýne pre pandémiu covid-19 takmer zastavil, priniesol Hyundai novú energiu opätovným roztočením jedného z najikonickejších vyhliadkových miest v hlavnom meste Veľkej Británie.
Video z London Eye premeneného značkou Hyundai na gigantické logo Q môžete vidieť tu: