Hyundai Slovensko v novembri spustil reklamnú kampaň, ktorou uvádza na trh novú generáciu modelu Santa Fe. Okrem prezentácie vozidla ako priestranného a bezpečného SUV chce Hyundai poukázať na to, že hoci sa dnes ľudia na sociálnych sieťach prezentujú fotografiami a videami, ktoré idealizujú skutočnosť, je úplne v poriadku, ak priznajú, že občas sú ako rodičia nedokonalí, a teda ľudskí. Veď predvídať ich chyby im pomôže nové Santa Fe vďaka bezpečnostným systémom, ako napríklad upozornenie pri zabudnutí dieťaťa.
„Mohli sme uvedenie nového Santa Fe na slovenský trh postaviť na tom, že ukážeme, aké je nové Santa Fe priestranné, komfortné a bezpečné SUV. Teda tak, ako sa to bežne v reklamách deje. Rozhodli sme sa však, že vozidlo bude len súčasťou príbehov, ktoré sú všetkým rodičom dobre známe. Pretože auto nie je stredobodom nášho vesmíru. Tým je pre mnohých rodina. A nové Santa Fe je skvelé rodinné auto, ktoré prináša množstvo praktických bezpečnostných prvkov, čím aspoň čiastočne kompenzuje prirodzenú a úplne normálnu rodičovskú ‚nedokonalosť‘,“ hovorí o kampani Marek Kopča, manažér marketingu a PR Hyundai Slovensko.
Kľúčovým formátom reklamnej kampane „Nedokonalý rodič“ je online video, ktoré pracuje s netradičným výškovým formátom, aký poznáme z Instagramu. V druhej časti spotu sa však formát rozšíri a prichádza realita rodičovských dní, ktorá má od dokonalosti ďaleko. Dieťa nastajlované raňajky prevrhne alebo otec po dokonalom zaparkovaní pred domom... zabudne v aute dieťa. Práve vtedy však zasiahne hrdina spotu – nové Santa Fe, ktoré vás pri zabudnutí dieťaťa upozorní výstražným trúbením.
„Každý rodič je dnes pod tlakom ‚kultu dokonalosti‘, v ktorom ho utvrdzujú sociálne siete aj online články plné ‚zaručených‘ tipov a rád. My rodičom vychádzame v ústrety a hovoríme úplný opak – dokonalý rodič neexistuje! Práve priznanie si nedokonalosti je totiž prvým krokom k tomu, aby si rodič zaobstaral nový Hyundai Santa Fe, ktorý vie chyby predvídať a riešiť tam, kde už ide o život – na cestách,“ dodáva Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.
Hyundai podstatnú časť kampane rozvíja práve na sociálnych sieťach, ktoré sú plné dokonalých vyobrazení rodinného života. V spolupráci s influencermi, ku ktorým patria napr. tanečník a choreograf Laci Strike s manželkou Anči, vyzýva ľudí, aby zverejňovali na Instagrame a Facebooku fotografie s hashtagom #NedokonalyRodic, ktoré ukazujú bežnú, nezidealizovanú realitu náročného rodičovského života.
Súčasťou kampane „Nedokonalý rodič“ je key vizuál, TV sponzoring vybraných relácií a PR podpora.
Vizitka kampane:
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Simona Jánošová Páľuš
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Michaela Verešová
Produkcia: Zeldeo
Réžia: Emília Ondriašová
Hudobné aranžmá: Stroon
Fotograf: Šymon Kliman