Turbulentné obdobie pandémie koronavírusu potvrdilo, že digitálne kanály sú najbezpečnejší a najpohodlnejší spôsob, ako bankovať. Slovenská sporiteľňa preto otvára svoju prvú bezhotovostnú pobočku s modernou samoobslužnou zónou, ktorá bude klientom k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Keďže hotovostné operácie si ľudia budú môcť vyriešiť pohodlne sami, poradcovia sa budú môcť venovať klientom a finančnému poradenstvu. Prvá bezhotovostná pobočka Slovenskej sporiteľne je v OC Mlyny v Nitre.
Súčasťou bezhotovostnej pobočky sú tri samoobslužné moderné vkladomaty. Majitelia balíkov účtov, vrátane podnikateľov, tak môžu pohodlne vkladať a vyberať peniaze kedykoľvek, navyše bez poplatku. Za samoobslužnou zónou sa nachádza moderný priestor, v ktorom poradcovia radi klientom pomôžu s financiami.
Banka bude zbierať spätnú väzbu a na základe odozvy klientov plánuje otvoriť takéto pobočky vo všetkých regiónoch na Slovensku.
„Koncept novej pobočky je v súlade s našou digitálnou stratégiou, keďže nám umožní ešte lepšie využívať digitálne nástroje. Predovšetkým Georgea, naše digitálne bankovníctvo a náš poradenský tablet, s inováciou Finančný plán, ktorý sme v uplynulom období priniesli. Vďaka sile tohto digitálneho nástroja sa poradcovia môžu naplno venovať ľudskému kontextu a emóciám klienta, nastaviť mu finančný plán pre život a jeho rodinu. Bežné hotovostné operácie si budú môcť klienti urobiť pohodlne sami v našej modernej samoobslužnej zóne,“ povedal Zdeňek Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.