Obavy zo šírenia koronavírusu radikálne zmenili zabehané fungovanie firiem. Väčšina zamestnancov pracuje z domu, bez možnosti osobného kontaktu so svojimi kolegami, čo nabúrava prirodzené udržiavanie firemnej kultúry.
Neľahkú situáciu komplikuje aj uzavretie škôl a predškolských zariadení, či ochrana najstaršej vekovej generácie, čo ovplyvnilo chod mnohých domácností a skomplikovalo pracovné podmienky.
Podobnú situáciu zažívajú aj v agentúre CREATIVE PRO. Pre svojho klienta T-Systems Slovakia sa snažili priniesť riešenie, ktoré by zamestnancov aspoň na diaľku opäť spojilo so svojím zamestnávateľom a doprialo im pocit, že je o nich postarané. Navrhli riešenie virtuálnej internej komunikácie a online eventov, ktoré dávajú priestor kreativite a tým aj adaptabilite svojho prevedenia či formátu.
Kampaň #TFROMHOME odštartovala na sociálnych sieťach už 20. marca 2020, teda len týždeň po zavedení mimoriadnych opatrení, unikátnym live koncertom Mariána Čekovského. V jej pokračovaní vznikla tiež originálna rozprávka napísaná na mieru pre T-Systems Slovakia a nahovorená slovenským hercom Vladimírom Kobielskym.
Cieľom 10-týždňovej kampane je udržať prirodzený kontakt so zamestnancami, ostať s nimi aj mimo štandarných pracovných „callov“ a tiež ich motivovať v tejto neľahkej situácií. Programové aktivity kampane sú rozdelené do sekcií ako LIVE CONCERTS, FUNNY LEARNING, LIVE COOKING, HEALTHY MORNING a SMALL TALK.
Koncept je postavený na originálnej dramaturgii programu, ktorá vychádza z prirodzených potrieb zamestnancov. "Snažili sme sa program vyskladať tak, aby zabavil, dal priestor na prepojenie zamestnancov, zlepšil produktivitu a zároveň udržal fyzické i duševné zdravie zamestnancov. Preto obsahuje na dennej báze aktivity zamerané na vzdelávanie, cvičene či varenie v rámci zdravého životného štýlu, ale aj rôzne výzvy a program pre deti a ďalších členov rodiny," približuje Štefan Hric, Managing Partner CREATIVE PRO Košice. Pozrite si záznam na facebooku T-Systems Slovakia.
Mimoriadne zaujímavá pri online eventoch je možnosť v reálnom čase sledovať zásah. "Je to vzrušujúca doba nie len pre organizátorov, ale aj pre samotného klienta, ktorý vie ihneď zhodnotiť úspech a vynaložené prostriedky. Na kampaň #TFROMHOME máme vynikajúce ohlasy a každá z aktivít má tisíce sledujúcich a reagujúcich divákov, ktorí píšu pozitívne postrehy či komentáre. Okrem toho z prvotného zámeru motivovať a baviť zamestnancov aj na home office, sa nám podarilo posilniť image značky medzi zamestnancami i v širšej komunite," uzatvára Hric.