Tento rok sa Všeobecná úverová banka rozhodla, že namiesto podpory míňania peňazí venuje zákazníkom edukáciu a bude tak pre zákazníkov užitočná.
Ako tému predvianočnej kampane si preto zvolila bezpečnosť pri nákupoch. Podľa prieskumu spomedzi online spotrebiteľov sú vysoké obavy pri nákupoch cez internet. Bezpečnosť pri nákupoch a platbách je stále aktuálna, keďže sa objavujú nové formy a spôsoby platenia a s nimi tiež nové problémy a nástrahy, s ktorými sa klienti musia vysporiadať.
"Navyše v období Vianoc objem nákupov exponenciálne rastie a my chceme, aby mali klienti z nákupov radosť a nie starosti, preto im ukážeme ako nakupovať bezpečne. Vytvorili sme množstvo edukatívneho obsahu, kde stráviteľnou formou ľudí učíme ako na to," vysvetľuje Lucia Luptáková, PR manager VÚB.
V rámci predvianočnej kampane si banka pripravila aj edukatívny kvíz so súťažou o množstvo cien.
Vizitka kampane:
Agentúra: TRIAD
Strategy&Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Copywriter: Roman Hríbik, Adam Baška
Art Director: Adam Majko, Csilla Polák, Marek Barančík
Social Media: Daniela Skrúcaná, Simona Benetinová
Account Director: Petra Papajová
Account Manager: Miroslava Džupinová, Michaela Markusková
Programátor: Roman Janajev, Filip Barta
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák
Fotograf: Matúš Bence