Fejm účet pre mladých, ktorý v kampani VÚB banky doteraz podporili aj viaceré populárne tváre rapovej či hip-hopovej scény ako Rytmus, Ego, Separ či Aless, dostáva nové výhody. Okrem špeciálnej popisovateľnej platobnej karty s fixkami a účtu bez poplatkov si noví klienti, ktorí dovŕšili 15 rokov, môžu pri založení Fejm účtu vybrať nové tenisky alebo okuliare, na ktoré im prispeje VÚB banka sumou 30 eur.„V kampani sa opäť zameriavame na lifestyle a módu mladých. Preto prinášame spoluprácu s e-shopmi, ktorých sortiment je prirodzenou súčasťou ich života a zároveň je pre nich aj finančne dostupný, Footshop a eyerim,“ vysvetľuje Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketing a elektronické médiá VÚB.
V komunikácii sa objavia ďalší influenceri a samotné e-shopy Footshop a eyerim prispievajú k promu vlastnými aktivitami na svojich weboch.