Tentokrát namiesto loga značky používa hranolky.
Po minuloročnej úspešnej kampani, pokračuje McDonald's so smerovacími billboardami aj tento rok. Vo Francúzsku nasadil na reklamné plochy vizuály znázorňujúce smer k najbližšej prevádzke rýchleho občerstvenia. Na vizualizáciu použila agentúra TBWA\ Paris ikonické hranolky.
Ads of the World
Ads of the World
Ads of the World
Ads of the World
Minuloročná práca „Sledujte oblúky“ uspela aj na vlaňajšom festivale kreativity v Cannes, kde získala najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Outdoor.
Adweek
McDonald's experimentoval v outdoore aj v marci, keď na reklamných nosičom zobrazil iba rozmazané ukážky najznámejších jedál, ktoré ponúka. Odvahu podčiarkol headlinom v spodnej časti obrázku: Say no more.
adsoftheworld.com
adsoftheworld.com
adsoftheworld.com
01 - Modified: 2018-12-27 07:47:30 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s predstavil roztomilé reklamy, vzdal hold ženám aj oslávil výročie Big Macu svätými obrázkami
02 - Modified: 2019-05-30 11:24:18 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s mení obal dezertu McFlurry
03 - Modified: 2019-07-23 07:47:40 - Feat.: 0 - Title: Rakúsky McDonald´s sa ospravedlnil Talianom
04 - Modified: 2018-04-05 16:24:37 - Feat.: 0 - Title: Hlavy matriošiek ako lopty, Chrám Vasila Blaženého namiesto hranoliek. Ochutnajte novú kampaň McDonalds