Tento týždeň sa v rubrike s názvom Creative week budeme venovať zaujímavému nápadu s LED obrazovkami.
Kto vás najlepšie motivuje v prekonávaní sa, ako vy sami? Na tejto myšlienka postavila značka Nike kampaň, ktorú predstavila minulý rok. Vybudovala Unlimited Stadium zostavený z LED obrazoviek.
Vyzerá to jednoducho, ale nápad a aj samotné zrealizovanie je prepracované do najmenšieho detailu. Dvesto metrov dlhá bežecká trať vďaka LED obrazovkám motivuje bežca k lepšiemu výkonu. Neporovnáva sa však s ostatnými na bežeckej dráhe, ale so sebou samým.
Účastníci sa pri vstupe zaregistrujú a dostanú prístroj, ktorý si nasadia na tenisku. Ten dôkladne nasníma ich pohyb. Princíp spočíva v tom, že si systém pamätá bežeckú históriu osoby, a tak behá zakaždým so svojim predchádzajúcim avatarom, teda so sebou samým, ale slabším, alebo silnejším. Avatar podáva na obrazovke bežcov predchádzajúci výkon a má motivovať k tomu, aby bol ten aktuálny lepší.
Bežecký okruh získal v Cannes 10 Levov - tri zlaté, štyri strieborné a tri bronzy - v kategóriách Cyber, Outdoor, Creative Data, Promo & Activation a Entertainment.
Nike má na konte viacero vydarených reklám, určite každý pozná Da Da Ding- kampaň oceňovanú na minuloročnom Cannes Lions, ktorá inšpirovala ženy, aby sa venovali športu. "Da Da Ding" je súčasťou kampane Nike Just Do It, ktorá pochádza z dielne spoločnosti Wieden + Kennedy Delhi. Vo videu sa objavilo veľa známych športovcov a predstavuje neochvejný duch žien v Indii. Má za cieľ spustiť hnutie na zmenu spôsobu, akým je šport vnímaný v krajine.
Za nás rozhodne jedna z najinšpiratívnejších prác minulého roka je aj kampaň Unlimited, ktorú tvorilo viacero „podkampaní“. Tri hlavné mini filmy s hrdinom prezentovali ich príbeh. Nike chcel kampaňou osloviť široké spektrum ľudí a my si myslíme, že sa mu to podarilo. Každý si vo videu mohol nájsť niečo svoje, čo ho inšpiruje. Posúďte sami.
A keď už sme spomínali Cannes, tento rok Nike hviezdil s projektom Nothing Beats a Londoner.