Kategória online video na septembrovom Hodnotení Stratégií prekonala očakávania a spustila niekoľko diskusií. Pozrite si prehľad videí, ktoré sa o to zaslúžili. Predstavujeme top práce.
Zaraguza zaujala videom, ktoré promuje launchovaciu kampaň na nové knižné vydavateľstvo Lindeni. Na trh bude prinášať tak kvalitnú literatúru, že ju nebudete chcieť pustiť z rúk. Preto každodenné činnosti budete robiť nohami.
Najnovšiu prácu od TRIAD netreba predstavovať, väčšina internetovej verejnosti video s vysokou pravdepodobnosťou videlo. Ide o video pre klienta Absolut a jeho nový komunikačný koncept. Témou videa je fakt, že Slovensko je už dávno farebné. Väčšina Slovákov si nevie predstaviť, že Slovák môže byť farebný a že sú medzi nami tisíce Slovákov, ktorí nevyzerajú ako Slováci. A cez nich vo videu vyzvali k tolerancii.
Ak ste zachytili videá od Magny a Istropolitany Ogilvy, kde riaditeľ humanitnej organizácie nahovára známe osobnosti ako Václava Miku, Sajfu alebo Evelyn, aby nechali kariéru a išli pomáhať do Južného Sudánu, toto je pokračovanie. Raper Vec sa na to dal.
Ako to dopadlo sa dočítate tu:
Agentúra PS:Digital nasadila do online video pre Tatra Banku. Cieľom kampane je búrať predsudky o drahej banke a komunikovať správu, že banka rozumie aj menším podnikateľom a má pre ich biznis výhodný úver. Spot zaujal eleganciou, jednoduchosťou a jasným odkomunikovaním posolstva.
MADE BY VACULIK varí s Morca-Dellou a Gizkou Oňovou, ktorá má pod dohľadom stravovanie mladých. Ako vhodnú alternatívu predstavuje produkt Tatrakonu Poprad v sérii online videí.
Na záver ešte jedna práca PS:Digital. V milom videu s obsadením detských hercov sa dozvedáme, koľko stoja jednotlivé školské pomôcky, a čo všetko sa dá nakúpiť za 50 eurový budget. Raiffeisen banka chce motivovať rodičov, aby si založili nový účet v banke koncom prázdnim alebo začiatkom školského roka a dostali ako benefit 50eur na nákup školských potrieb.