Pixabay
StoryEditor

Novinka v programatickej reklame: Kampaňou môžete osloviť aj majiteľov konkrétnych značiek mobilov

31.10.2018, 09:00
Autor:
(red)(red)
Dostupných je desiatka značiek, pričom sa dá vyberať približne z tisícky modelov.

Inzerenti môžu po novom programaticky osloviť užívateľov mobilných zariadení aj podľa značky a modelu ich telefónu. Nový typ cielenia predstavuje spoločnosť R2B2, ktorá prevádzkuje digitálnu reklamnú sieť, krátko potom, čo spustila cielenie na konkrétne značky a modely televízorov. 

Medzi značky dostupné pre cielenie sa radia napríklad Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Lenovo a ďalšie. Dostupných je desiatka značiek, pričom sa dá vyberať približne z tisícky modelov. Ako prvá si tento typ cielenia vo svojej kampani vyskúšala spoločnosť Samsung.

Podľa Františka Bauma, šéfa produktu R2B2, ide o vymoženosť programatického nákupu užitočnú pre veľké množstvo inzerentov. „Cielenie na mobilné zariadenia a niektoré ich značky je štandardne súčasťou nákupnej platformy Adform DSP. Doteraz v nej táto možnosť cieliť na konkrétne modely chýbala. Preto sa v spolupráci so spoločnosťou Adform snažíme  inzerentom s novým typom cielenia uľahčiť prácu a zároveň spresniť zásah ich reklamy. Veríme, že tento nový spôsob zásahu užívateľov mobilov je atraktívne pre široké spektrum inzerentov a zadávateľov reklamy, či už sa bude jednať o ecommerce spoločnosti, herný priemysel alebo samotných výrobcov mobilných telefónov.”

Spoločnosť Samsung bola prvou, ktorá si túto možnosť cielenia v svojej kampani vyskúšala. „Kampaň sa týka časovo limitovanej ponuky na nákup vybraných modelov Samsung. Na základe interných dát a výskumu sme chceli s touto ponukou osloviť len majiteľov starších modelov, u ktorých je pravdepodobnosť obstarania nového telefónu najvyšší a práve nový typ cielenia nám to umožnil,“ hovorí Lenka Felberová z agentúry Cheil Worldwide.

01 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: 0 - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV 02 - Modified: 2019-07-23 08:53:27 - Feat.: 0 - Title: Aký je potenciál červeného tlačidla?
01 - Modified: 2020-08-10 07:15:40 - Feat.: - Title: R2B2 má nového investora. Majoritný podiel získala spoločnosť Genesis Growth 02 - Modified: 2018-12-13 08:14:42 - Feat.: - Title: Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller 03 - Modified: 2018-11-19 10:48:40 - Feat.: - Title: R2B2 pripája do svojej siete globálne platformy 04 - Modified: 2018-09-04 11:14:28 - Feat.: - Title: R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink 05 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2024 08:35