Ako Stratégie informovala agentúra MW Promotion, nová kampaň, podobne ako predchádzajúce, zostala verná princípu: kreativitu spoluvytvárajú mladí slovenskí umelci. Po opakovanej spolupráci s Andreou Zvadovou, úspešnou fotografkou pôsobiacou v Londýne, oslovila banka na spoluprácu Ninu Weisslechner. Nina je slovenská výtvarníčka, ktorej diela sú aj v zbierkach SNG, a ktorá aktuálne zastáva post Art Directora celej kampane. Jej „akvarelové obdobie“ a z neho vyplývajúce techniky a postupy sa premietajú do vizuálnej kreativity kampane. Režisérom televízneho spotu bol už tretí raz za sebou Jonáš Karásek.
Aktuálna kampaň komunikuje zhodnocovanie investícii klientov v priemere o 6,3 % ročne. Prebieha v online, TV a printových médiách.
Kampaň je súčasťou komplexného, zákaznícky orientovaného projektu Lead Managementu. Jej súčasťou je tiež URM databáza (User Relationship Management), ktorá slúži na Lead Generation (získavanie leadov) a na následný Lead Nurturing (vyživovanie resp. zahrievanie leadov).
Celú kampaň a zákaznícky projekt Lead Managementu vyvinula, implementovala a realizuje komunikačná agentúra MW Promotion.
„Pri príprave kampane sme vychádzali z detailných analýz predchádzajúcich kampaní vrátane analýzy zákazníckych ciest. Z toho pramení naše rozhodnutie sústrediť sa na priame, jednoznačné a ničím nekomplikujúce zobrazenie hlavného benefitu kampane,“ povedala Beáta Hudecová, Main Ideamaker MW Promotion.
„Kreativita a architektúra integrovanej kampane je nastavená v zmysle dlhodobých cieľov zákaznícky orientovaného projektu Lead Managementu,“ dopĺňa Martina Krajčovičová, Account Director agentúry.
Vizitka kampane:
Agentúra: MW Promotion
Account Director:Martina Krajčovičová
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director:Nina Weisslechner
Produkcia:JOJ PRODUCTION
Režisér:Jonáš Karásek
Online:Patrik Serbin