J&T Banka si na svoju komunikáciu vybrala novú agentúru. Po siedmich rokoch spolupráce s Wiktor Leo Burnett sa rozhodli tendrovať. Novou agentúrou na komunikáciu je MW Promotion.
Zástupcovia banky sa vyjadrili, že chcú nové svieže nápady. Aká bude nová J&T Banka v podaní MW Promotion, uvidíme už túto jeseň. Kampaň spustí banka začiatkom októbra.
Vieme však, že nový koncept nadviaže na koncept art&science, ktorý priniesla agentúra Wiktor Leo Burnett. "Naďalej ostávame verní komunikácii prostredníctvom umenia," hovorí Radovan Teuschel, ktorý v J&T Banke vedie odbor marketingu. Tentokrát to ale nebude tanec, ale hra s obrazom. Banka sa spojila s umelcom pôsobiacim v zahraničí.
Tendra sa zúčastnilo šesť agentúr. "Sme radi, že všetky pristupovali k zadaniu zodpovedne a dôsledne, vážime si ich prácu," hovorí Teuschel.
MW Promotion bude pre banku pripravovať všetky komunikačné aktivity, teda ATL aj BTL. "Zaujal nás ich komplexný návrh, spracovanie PR aktivít a multikanálový marketingový prístup ku komunikácii," uzatvára marketingový riaditeľ banky.
Agentúra MW Promotion v minulosti pripravovala ATL komunikáciu pre bratislavské nákupné centrum Central. Najviac obratu plynie agentúre z event marketingu (3 600 000 eur), merchandisingu (600 000 eur), sales promotion aktivít (500 000 eur) a ATL aktivít (200 000 eur). Z produkcie TV a rozhlasu plynie 100 000 eur. Celkový obrat za rok 2015 má agentúra 5 032 145 eur.
Agentúra Wiktor Leo Burnett získala tento rok za reklamu pre J&T Banku bronzového leva z Cannes. Ide tak o jedno z najvyšších ocenení pre slovenskú reklamu. V reklame zhudobnili výkyvy na burze.