Prečo je reklama témou mužov, keď o nákupoch rozhodujú ženy? Dozviete sa už 16. apríla.
Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského zväzu pre značkové výrobky sa na konferencii zamyslí nad tým, prečo je reklama témou mužov, keď o nákupoch rozhodujú ženy a tiež, prečo by to nemal byť problém len „tých v Amerike”. Téma rodovej rovnosti klope na dvere marketérov aj u nás.
Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) spolu s Výborom OSN pre ženy minulý rok spustili aktivity, ktoré majú postupne odstrániť rodové stereotypy z reklám. Tá sa totiž podieľa na udržiavaní prežívaní historických úloh muža a ženy v spoločnosti ale aj v domácnosti. Problém prežívania rodových stereotypov v reklame je výsledkom nevyváženého postavenia mužov a žien v riadení kreatívnej tvorby. Obraz legendárneho seriálu Mad Men z prostredia newyorského reklamného priemyslu 60tych rokov s absolútnou dominanciou mužov sa za uplynulých 50 rokov výrazne nezmenil.
Ako zmapoval prieskum Gender Bias in Advertising, v reklame sa objavuje dvakrát toľko mužských hercov ako ženských. Štvrtina reklám má čisto mužské herecké obsadenie, zatiaľ čo len päť percent má čisto ženské. Z hľadiska „voiceoverov“ – 18 percent reklám má len mužský hlas, kým na druhej strane tri percentá reklám majú čisto ženský hlas. Podrobnosti sa dozviete už 16. Apríla 2019 na konferencii LOTE 2019.
Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu. S Ľubomírom sa na vás tešíme v sále MARKETING.
01 - Modified: 2019-03-21 10:00:59 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?
02 - Modified: 2019-03-25 10:53:54 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Médiá a nová legislatíva
03 - Modified: 2019-03-29 06:21:09 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Ako sa robí catchy video a ako na to nahovoriť zadávateľov?
04 - Modified: 2019-03-29 07:46:01 - Feat.: 0 - Title: Jednou z dôležitých tém súčasného sveta, a nielen v komunikácii, sú určite sociálne siete. Ako ovplyvňujú naše správanie, postoje či konanie? Svoj pohľad predstaví britská odborníčka Mary Aiken na konferencii LOTE 2019 už 16. apríla.
05 - Modified: 2019-03-29 08:35:52 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou?
06 - Modified: 2019-04-01 11:17:58 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Nerobte rozdiely v prístupe k employer brandingu a brandingu
07 - Modified: 2019-04-03 08:19:33 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Ako zefektívniť biznis pomocou umelej inteligencie?
08 - Modified: 2019-04-12 08:44:14 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry
09 - Modified: 2019-04-04 15:33:58 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky?
10 - Modified: 2019-04-05 07:36:20 - Feat.: 0 - Title: Konferencia LOTE 2019: Slovenské recepty na výzvy informačných technológií
01 - Modified: 2019-04-23 07:48:53 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019 priniesla témy relevantné pre slovenský komunikačný trh. Pozrite si fotogalériu
02 - Modified: 2019-04-23 07:46:31 - Feat.: - Title: KONFERENCIA LOTE 2019: Nápady, ktoré rozbehli biznis
03 - Modified: 2019-04-17 12:36:24 - Feat.: - Title: LOTE 2019: Mediálny trh je konsolidovaný, jeho budúcnosť je v monetizácii obsahu
04 - Modified: 2019-04-11 09:06:40 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019: Pozrite si program marketingovej časti
05 - Modified: 2019-04-08 06:54:54 - Feat.: - Title: Konferencia LOTE 2019: Key note speakers Helmut Schliefsteiner a Marcello Demner