Žijeme v dobe razantného nárastu dezinformácií. Tie prinášajú do spoločnosti mnoho negatívnych dopadov, ktoré majú okrem iného aj silné ekonomické dopady. Práve ich predchádzanie sa môže stať novou odnožou biznisu v neustále sa vyvíjajúcom informačnom priestore. Nik nateraz nevie povedať, ako presne sa bude dať v takto pokazenom priestore monetizovať odstraňovanie týchto problémov a či sa nezopakuje scenár, kedy 97 percent ziskov z týchto aktivít opäť neskončia u globálnych hráčov ako je Google a Facebook.
A práve preto je čas zamyslieť sa nad ďalšími hodnotami informácie, ktoré boli doteraz ignorované a pozornosť sa im venovala iba okrajovo. Ako sa to dá v kontexte lokálneho trhu, aj o tom bude hovoriť na konferencii LOTE 2019 Tomáš Kriššák.
Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu.