Toto mesačné hodnotenie bolo príjemné a pomerne rýchle, aj s ohľadom na to, že bolo prihlásených dosť prác, keďže agentúry už boli do veľkej miery ready na Zlatý klinec.
Bolo silné aj z hľadiska kvality prihlásených prác, opäť si myslím, že práve preto, že to bolo obdobie pred Klincom. Z hľadiska prác ovládli hodnotenie najmä telekomunikační operátori Orange a Telekom. Kampaň „Swipe“ od Telekomu, respektíve od MUW Saatchi & Saatchi, bodovala vo viacerých kategóriách, najúspešnejšia však bola v Crafte. Túto prácu si pamätám z minulosti, keď sme hodnotili konkrétne pieseň ako reklamu, a aj vtedy získala pozitívne ohlasy.
MADE BY VACULÍK zas zaujali porotu, a myslím si, že aj cieľovku, kampaňou pre Orange – „Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet“. Vyhrala viacero kategórií s naozaj vysokými bodmi.
Práca od MUW Saatchi & Saatchi pre Denník N – „Správy, ktoré nikto nechce čítať“ vyhrala svoju kategóriu aj celé mesačné hodnotenie najvyššími bodmi, nielen v rámci mesiaca, ale aj roka. Tento mesiac bolo hodnotenie radosťou. Bodaj by takých mesiacov bolo čo najviac.
Kompletné rebríčky hodnotenia za jednotlivé kategórie nájdete v nasledujúcich článkoch:
Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia
Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou
Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii