Tohtomesačné Hodnotenie Stratégií bolo pre mňa premiérové a príjemne ma na ňom prekvapila celkovo pozitívna atmosféra a postoj poroty. Bolo to vecné, bez nejakého nezmyselného hejtu.
Obdobie po uzávierke prihlášok do Zlatého klinca sa odrazilo na výraznej prevahe prác, ktoré mali urobené case studies, čo väčšine pomohlo. Možno aj to je dôvodom, prečo boli viaceré hodnotené nadpriemerne a dočkali sme sa aj rekordéra hodnotenia v kategórii Kampaň: Správy, ktoré nikto nechce čítať od MUW Saatchi & Saatchi.
Tie sa spolu s ich ďalšou vydarenou prácou, Swipe – klip podľa teba postarali o to, že sú Agentúrou mesiaca práve oni.
Vysoko hodnotená bola aj práca pre Orange: Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet od Made by Vaculik, ktorá zvíťazila v dvoch kategóriách, a pri Vizuáloch zas najvýraznejšie rezonovalo Prekvapko pre O2 od Triadu.
Bežiaci oriešok od MullenLowe GGK, naopak, otvoril debatu o tom, či môže ČSOB maratón „hacknúť“ jeho hlavný sponzor tým, že naň nasadí plyšového maskota svojej privátnej značky.
Na záver hádam len to, že hodnotenie hodnotím pozitívne a verím, že sa nastavená latka udrží vysoko aj v ďalších mesiacoch.
Kompletné hodnotenie za jednotlivé kategórie nájdete v nasledujúcich článkoch:
Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia
Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou
Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
OOH: Porote sa najviac páčil outdoor pre Profesia Days