Podarilo sa mu vyhrať kategórie, no body na finále nestačili ani v jednom prípade.
Zadaním, ktoré dostala agentúra oh my DOT bolo podporiť bikesharing v hlavnom meste.
Stručný opis práce:
Aby sme podporili predaj bikesharingu, vytvorili sme mestskú hru inšpirovanú pexesom. Bratislavčania v meste hľadali páry ikonických miest zobrazených na citylightoch. Touto aktivitou sme zároveň podporili lojalitu stálych zákazníkov, ktorí mohli vyhrať cool merch.
V článku sa dozviete, ako na prácu reaguje porota a tiež poradie v kategórii MEDIA.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 73% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko